Οι προηγούμενες διοργανώσεις

Δείτε τους νικητές των προηγούμενων διοργανώσεων, καθώς και στιγμιότυπα από τις Τελετές Απονομής

Social Media Awards 2023

Advengers & Πλαίσιο Computers οι κορυφαίοι της χρονιάς
Βραβεύτηκαν τα πιο δημιουργικά, καινοτόμα και αποτελεσματικά case studies στα Social Media

Ανακοινώθηκαν οι νικητές των Social Media Awards 2023, των επιχειρηματικών βραβείων που διοργάνωσε για 11η χρονιά η BOUSSIAS Events, με στόχο να αναδείξει τα πιο δημιουργικά, καινοτόμα και αποτελεσματικά case studies των τελευταίων 12 μηνών στις πλατφόρμες των Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok και YouTube.

Η Τελετή Απονομής πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 31 Οκτωβρίου, στο Tokyo Theater Athens, με χορηγό την Knowcrunch και τη συμμετοχή 400 στελεχών της αγοράς, τα οποία γιόρτασαν τη διάκρισή τους σε ένα εντυπωσιακό Hallo-winners πάρτυ.

Social Media Awards 2023
Τις κορυφαίες διακρίσεις της χρονιάς απέσπασαν:

– η Advengers ως «Social Media Agency of the Year»
– το Πλαίσιο Computers ως «Social Media Brand of the Year»

Αντίστοιχα, τα νεοσύστατα Grand Winner βραβεία απονεμήθηκαν στις παρακάτω εταιρείες:

– Στην Vodafone το Meta Grand Winner
– Στην Γερμανός το YouTube Grand Winner
– Στην Advengers το TikTok Grand Winner

Τέλος, με Platinum βραβείο τιμήθηκαν οι εξής:

– Eurobank στην ενοτητα “Best Use of LinkedIn”
– Novo Nordisk Greece & MAGIC DOORZ στην ενότητα “Best Strategy in Social Media”

Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 59 καταξιωμένα στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό, υπό την προεδρία των Άγγελου Γαλανάκη (Google)Ανδρέα-William Γρίβα (Meta)Φάνη Θεοδώρου (TikTok) και Ελένης Καραμαλέγκου (Sky UK).

 

Οι Δηλώσεις των Jury Presidents:

 

Άγγελος Γαλανάκης:

«Συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές. Με χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι κάθε χρόνο το επίπεδο των υποψηφιοτήτων είναι όλο και υψηλότερο. Βλέπουμε εξαιρετικές δουλειές και πολύ ωραία case studies, τα οποία αναδεικνύουν την ποιότητα της δουλειάς που κάνουν τόσο τα agencies όσο και οι διαφημιζόμενοι».

Ανδρέας-William Γρίβας:

«Θέλω να ευχαριστήσω και να συγχαρώ όλες τις εταιρείες που συμμετείχαν. Συγχαρητήρια στους νικητές για τις καινοτόμες ιδέες, τη δημιουργικότητα, τον επαγγελματισμό και την αφοσίωση στις πλατφόρμες της Meta. Γενικότερα, παρατήρησα αναβάθμιση στην ποιότητα των υποβολών σε σχέση με πέρυσι, το οποίο δείχνει μεγαλύτερη κατανόηση του ζητουμένου ανά κατηγορία. Επίσης – και αυτό είναι ακόμα σημαντικότερο – διαπίστωσα καλύτερα αντανακλαστικά στις υποβολές, καθώς στις περισσότερες των περιπτώσεων είδαμε ότι η ελληνική αγορά υιοθέτησε πολύ πιο γρήγορα τα best practices, όπως για παράδειγμα συνέβη με το Conversions API και τις Advantage + shopping campaigns. Η Meta θα συνεχίσει να στηρίζει την ελληνική επιχειρηματικότητα, να επιβραβεύει τις εταιρείες και τα στελέχη που προσπαθούν να ξεχωρίσουν γιατί είναι άλλωστε οι πραγματικοί πρωταγωνιστές».

Φάνης Θεοδώρου:

«Το 2023 το TikTok χωρίς αμφιβολία πρωταγωνίστησε στις συζητήσεις των brands και agencies. Χάρηκα που είδα φέτος τόσες πολλές και ενδιαφέρουσες υποψηφιότητες. Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές και ένα μεγάλο ευχαριστώ στην BOUSSIAS Events τόσο για την εξαιρετική φετινή διοργάνωση όσο και για την τιμητική πρόσκληση να συμμετέχω ως Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής. Συνεχίζουμε πιστοί στην αποστολή μας ως TikTok που είναι να εμπνεύσουμε δημιουργικότητα και να φέρουμε χαρά στον κόσμο». 

Ελένη Καραμαλέγκου:

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω την BOUSSIAS Events και τους καταξιωμένους συναδέλφους στην Κριτική Επιτροπή για την επιτυχημένη συνεργασία. Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε αυξημένη διάθεση για καινοτομία σε όλες τις ιδέες που κατατίθονται και αυτό που κρατάω από τις εφετινές υποψηφιότητες είναι η έμφαση στη μακροχρόνια στρατηγική, το οποίο δείχνει ότι το industry ωριμάζει και ανεβάζουμε τον πήχη κάθε χρόνο όλο και πιο ψηλά. Συγχαρητήρια σε όλους, βραβευμένους και μη. Προχωράμε όλοι μαζί μπροστά».

Social Media Awards 2022

Αυτοί είναι οι κορυφαίοι της χρονιάς αλλά και της δεκαετίας!

Τα Social Media Awards συμπλήρωσαν 10 χρόνια διεξαγωγής και το γιόρτασαν με μία εντυπωσιακή τελετή απονομής, κατά τη διάρκεια της οποίας βράβευσαν τα πιο δημιουργικά, καινοτόμα και αποτελεσματικά case studies της χρονιάς στα Social Media.

Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε, παρουσία 450 στελεχών, την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου, στο Fantasia, κρατώντας μέχρι τέλους αμείωτο το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων με την ανακοίνωση των μεγάλων νικητών. Όχι μόνο της χρονιάς, αλλά ολόκληρης της δεκαετίας.

Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 51 καταξιωμένα στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό, υπό την προεδρία του Λάζαρου Νικηφορίδη, Executive Creative Director της Digitas UK και του Μάνου Σπανού, CBO της Meta Materials Inc.

Social Media Awards 2022

Οι Δηλώσεις των Jury Presidents

Λάζαρος Νικηφορίδης, Jury President | The Agency Side

«Θα ήθελα να δώσω τα συγχαρητήριά μου σε παλιούς φίλους, σε συναδέλφους και πελάτες. Για μερικές εξαιρετικά καλογραμμένες συμμετοχές, για τα στιβαρά αποτελέσματα και για τις ιδέες που ξεχώρισαν. Ο τρόπος που εκφραζόμαστε πλέον και οι επιλογές που κάνουμε αρχίζουν να είναι περισσότερο μέσα από το Social Media προφίλ μας, παρά από τη φυσική μας παρουσία. Και όσο μπαίνουμε στην εποχή του Web3, αυτή η γραμμή θα γίνεται όλο και πιο δυσδιάκριτη. Τα Social Media είναι ίσως πλέον το σημαντικότερο περιβάλλον έκφρασης για τις ιδέες μας. Πρέπει να θυμόμαστε όμως ότι, παρά τις αλλαγές και τις εξελίξεις, αυτό που μας έκανε και θα συνεχίσει να μας κάνει χρήσιμους στους πελάτες και στις μάρκες είναι η δημιουργικότητα και οι ιδέες. Ειδικά σε έναν κόσμο που μπορούμε να παίξουμε σημαντικό ρόλο στη δημιουργία ενός πιο υπεύθυνου και συμπεριληπτικού κόσμου».

 

Μάνος Σπανός, Jury President | The Brand Side

 

«Ήταν μία άψογη και αξιοκρατική διοργάνωση με πλειάδα συμμετοχών να βρίσκονται σε πολύ υψηλό επίπεδο. Θερμά συγχαρητήρια στους νικητές αλλά και σε όλους τους συμμετέχοντες. Δεν έχουμε να ζηλέψουμε πολλά από αντίστοιχες συμμετοχές και θεσμούς του εξωτερικού. Κυρίως στο κομμάτι της στρατηγικής, στην υλοποίηση των πλάνων, όπως επίσης και στη μέτρηση των αποτελεσμάτων.

Κάτι που βοήθησε τους νικητές να ξεχωρίσουν ήταν επιπλέον η δυνατή δημιουργικότητα.

Αυτό που θα ήθελα να ζητήσω λοιπόν από τους συμμετέχοντες στα επόμενα Social Media Awards θα ήταν να δώσουν ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στη δημιουργικότητα, να επενδύσουν σε αυτήν και να εμπνευστούν από τους σημερινούς νικητές. Αν συνδυάσουμε τη δημιουργικότητα με την στρατηγική και την εκτέλεση, τότε ειλικρινά θα βγάζουμε παγκόσμιας κλάσης περιεχόμενο».

Social Media Awards 2021

Cambo Advertising Agency & Vodafone οι κορυφαίοι της χρονιάς

Σε μία εντυπωσιακή εκδήλωση, στο Gazarte, παρουσία 300 στελεχών της αγοράς, πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομή των Social Media Awards, των επιχειρηματικών βραβείων που διοργάνωσε για 9η χρονιά η BOUSSIAS για να τιμήσει τα πιο δημιουργικά, καινοτόμα και αποτελεσματικά case studies στα Social Media.

Παρακολουθήστε on demand την απονομή των Social Media Awards 2021.

Social Media Awards 2021

Σε μία εντυπωσιακή εκδήλωση, στο Gazarte, παρουσία 300 στελεχών της αγοράς, πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομή των Social Media Awards, των επιχειρηματικών βραβείων που διοργάνωσε για 9η χρονιά η BOUSSIAS για να τιμήσει τα πιο δημιουργικά, καινοτόμα και αποτελεσματικά case studies στα Social Media.

Τις κορυφαίες διακρίσεις της χρονιάς απέσπασαν:

– η Cambo Advertising Agency ως «Social Media Agency of the Year»
– & η Vodafone ως «Social Media Brand of the Year»

Αντίστοιχα, με Platinum βραβείο – την υψηλότερη βαθμολογία ανά ενότητα – τιμήθηκαν οι παρακάτω διαγωνιζόμενοι:

– Socialab & Reckitt Benckiser στην ενότητα “Best of Facebook Family of Apps | Communication”.
– JNLeoussis+ & Triumph στην ενότητα “Best of Facebook Family of Apps | Innovation”.
– Wunderman Thompson & Vodafone στην ενότητα “Best of YouTube| Communication”.
– Digital Minds & Γερμανός στην ενότητα “Best of YouTube| Innovation”.
– Httpool & Όμιλος ΟΤΕ στην ενότητα “Best in LinkedIn”.
– IKEA στην ενότητα “Best Strategy in Social Media”.

Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 42 καταξιωμένα στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό, υπό την προεδρία της Μαρίας Μανωλιούδη, Global Head of Media στην BREITLING και της Χρύσας Χατζησάββα, πρώην Partner & Head of Paid Social στην Mindshare UK.

Οι Δηλώσεις των Jury Presidents

Μαρία Μανωλιούδη, co-Jury President, Social Media Awards 2021

«Παρότι αρκετά πράγματα πήγαν πίσω σε αυτήν τη δύσκολη περίοδο της πανδημίας, τα Social Media είχαν την τιμητική τους. Αυτήν τη χρονιά είδαμε πολύ αυξημένο ενδιαφέρον – 28% περισσότερες υποψηφιότητες σε σχέση με πέρυσι – αλλά και πολύ υψηλό επίπεδο, με σημαντικά βήματα σε επίπεδα καινοτομίας και καινούργιων ιδεών. Είδαμε, λοιπόν, τις εταιρείες να δοκιμάζουν νέα formats στο marketing funnel, να επενδύουν σε automations, να επιδιώκουν διαρκώς την βελτιστοποίηση των ενεργειών τους και να δίνουν έμφαση στα Media, έχοντας πάντοτε στο επίκεντρο την καλύτερη εμπειρία του χρήστη. Εύχομαι αυτές οι τάσεις να συνεχιστούν και να δούμε τις ελληνικές επιχειρήσεις να πρωτοπορούν στην καινοτομία με ακόμα πιο δυνατές υποψηφιότητες την επόμενη χρονιά».

Χρύσα Χατζησάββα, co-Jury President, Social Media Awards 2021

«Ήταν μία πολύ δύσκολη χρονιά για όλους μας. Όμως, οι δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε μας ώθησαν να σκεφτόμαστε πιο δημιουργικά και με μεγαλύτερη συναίσθηση του πώς πράττουμε. Αυτή η τάση ήταν ιδιαίτερα έκδηλη στα εφετινά Social Media Awards. Αξιολογήσαμε υποψηφιότητες πολύ υψηλού επιπέδου που δεν είχαν σε τίποτα να ζηλέψουν από καμπάνιες του εξωτερικού. Προσωπικά ένιωσα περήφανη κατά τη διάρκεια της αξιολόγησης. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι είδαμε εξαιρετικές προσπάθειες από εταιρείες μικρότερες και σχετικά καινούργιες στο χώρο και αυτό είναι ένα ρεύμα που ελπίζω να συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια».

Social Media Awards 2020

Αυτές είναι οι κορυφαίες εταιρείες στο Social Media Marketing

Ανακοινώθηκαν οι νικητές των Social Media Awards 2020, των επιχειρηματικών βραβείων που διοργάνωσαν για 8η χρονιά το Marketing Week και η Boussias Communications, με την υποστήριξη του Facebook, προκειμένου να αναδείξουν τις βέλτιστες πρακτικές Marketing σε όλα τα δημοφιλή Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Στα Social Media Awards βραβεύτηκαν συνολικά 41 εταιρείες, με τα Platinum Awards – την ύψιστη διάκριση για κάθε ενότητα – να απονέμεται στις παρακάτω εταιρείες:

– Η IKEA στις ενότητες “Best of Facebook Family of Apps – Communication” και “Best of YouTube – Communication”.
– Η Lidl Ελλάς στις ενότητες “Best of Twitter” και “Best Covid-19 Response
– Οι Mindshare και MAC Cosmetics στην ενότητα “Best of Facebook Family of Apps – Innovation
– Οι Digital Minds και Nestle στην ενότητα “Best of YouTube – Innovation
– Η Τράπεζα Πειραιώς στην ενότητα “Best of LinkedIn
– Οι Sleed και Vivechrom στην ενότητα “Best on Other Social Media Platforms

Αντίστοιχα, με Gold βραβείο τιμήθηκαν οι: AB Βασιλόπουλος, BEAT, BGM OMD, Γερμανός, Cosmote, Digital Minds, Flying Pot Group, IKEA, Lidl Ελλάς, Mindshare, Nestle, ΟΠΑΠ, PepsiCo Greece, Πλαίσιο, Roche Hellas, Relevance, Redirect, Sleed, Τράπεζα Πειραιώς και Vivechrom.

Social Media Awards 2019

Τα πιο «κοινωνικά» βραβεία απέδειξαν ότι η αγορά ωριμάζει!

Με την Mindshare να αναδεικνύεται «Social Media Agency of the Year» και την Cosmote «Social Media Brand of the Year» απονεμήθηκαν χθες βράδυ τα πιο «κοινωνικά» βραβεία της αγοράς επικοινωνίας. Στην 7η διοργάνωσή τους, τα Social Media Awards 2019 πραγματοποιήθηκαν με την υποστήριξη του Facebook, αποδεικνύοντας την εγκυρότητα και την αξία τους.

Η Τελετή Απονομής των Social Media Awards 2019, της δημοφιλέστερης διοργάνωσης για τα Social Media στην Ελλάδα, φιλοξένησε στο Fantasia Live πάνω από 400 στελέχη της αγοράς, χαρτογραφώντας τις πιο δυναμικές τάσεις και αναδεικνύοντας τις πιο ολοκληρωμένες ενέργειες και τις βέλτιστες πρακτικές Marketing στα Social Media. Έχοντας φέτος για πρώτη φορά την υποστήριξη του Facebook, τα βραβεία συγκέντρωσαν εκατοντάδες υποψηφιότητες από όλη την Ελλάδα. Τα Social Media Awards διοργανώνονται από το Marketing Week και την Boussias Communications, ενώ παρουσιαστής της βραδιάς ήταν ο Παναγιώτης Χατζηδάκης.

Παρακολουθήστε on demand την απονομή των Social Media Awards 2019.

Η φετινή Κριτική Επιτροπή σχηματίστηκε από 3 Προέδρους, για να αντιπροσωπεύονται και οι τρεις πλευρές του digital οικοσυστήματος (brand-agency-platform). Συγκεκριμένα, οι τρεις Πρόεδροι ήταν οι: Ελένη Καραμαλέγκου, Jury President – The Brand Side, Global Director, Social Centre of Excellence, LEGO, Βαγγέλης Κωβαίος, Jury President – The Platform Side, Client Solutions Manager, Facebook, Χρύσα Χατζησάββα, Jury President – The Agency Side, Business Director, Mindshare UK. Οι 3 Πρόεδροι αξιολόγησαν τις υποψηφιότητες σε συνεργασία με 27 Social Media experts & practitioners διεθνούς εμβέλειας.

Social Media Awards 2019 Ceremony

Τα βραβεία “of the Year“

Κορυφαίες στιγμές της βραδιάς ήταν οι απονομές του βραβείου «Social Media Agency of the Year» στην εταιρεία Mindshare και του «Social Media Brand of the Year» στην Cosmote.

«Είχαμε να αντιμετωπίσουμε πολλές προκλήσεις, αλλά τα καταφέραμε»

«Η ανάδειξή μας ως Social Media Agency Of The Year στα φετινά Social Media Awards αποτελεί το επιστέγασμα της σκληρής και ταυτόχρονα άκρως δημιουργικής δουλειάς της Mindshare για λογαριασμό των πελατών της. Είχαμε να αντιμετωπίσουμε πολλές προκλήσεις, να κυνηγήσουμε πολλά και διαφορετικά KPIs και να πιάσουμε όλων των ειδών τους στόχους. Τελικά τα καταφέραμε με απόλυτη επιτυχία, όπως αποδεικνύεται και από τα βραβεία. Ένα τεράστιο ευχαριστώ τόσο σε όλους τους συναδέλφους οι οποίοι ενεπλάκησαν στα projects αυτά, όσο και στους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στις προτάσεις και τις ιδέες μας».

Νάσος Ευσταθιάδης, Deputy General Manager Digital, Mindshare

«Στόχος μας να είμαστε το Love Brand των καταναλωτών»

«Στην Cosmote πιστεύουμε ότι με την τεχνολογία φτιάχνουμε έναν κόσμο καλύτερο για όλους. Τα Social Media μας δίνουν τη δυνατότητα να επικοινωνούμε με τον κόσμο άμεσα και ανοιχτά και γι’ αυτό επενδύουμε στην παραγωγή πρωτότυπου περιεχομένου για τα κανάλια μας. Ευχαριστούμε τους διοργανωτές για τη βράβευση. Στόχος μας είναι να είμαστε όχι μόνο το Social Media Brand της ελληνικής αγοράς, αλλά το Love Brand των καταναλωτών μας».

Βάσω Μαργέλου, Υποδιευθύντρια Media & Budgeting Σταθερής και Κινητής, Cosmote

Grand Prix Awards

Εκτός από τα υπόλοιπα Bronze, Silver και Gold Βραβεία απονεμήθηκαν φέτος και τρία Grand Prix Awards, στους: Mindshare για την ταινία «Robogirl» της Cosmote, Aegean Airlines για το project «Applying Dynamic Travel ads through a sophisticated way within a travel marketing platform to increase sales and acquire new users» και Cosmote για το «Η μεγαλύτερη άνοδος που παρουσιάστηκε σε ελληνικό brand κανάλι στο YouTube το 2018-2019 (επίσημο Google case study για το 2019, σε global επίπεδο)». Το Grand Prix βραβείο είναι η ύψιστη βαθμολογία της ενότητας και απονέμεται μόνο στις ενότητες και στις υποψηφιότητες εκείνες που έκρινε η κριτική επιτροπή ότι έκαναν εξαιρετική δουλειά και συνέβαλαν τα μέγιστα στην εξέλιξη της αγοράς.

From the Jury’s Side

«Αν είστε brand πειραματιστείτε. Αν είστε agency τολμήστε να προτείνετε πράγματα»

Οι υποψηφιότητες ήταν πάρα πολύ δυνατές φέτος, ανέφερε στον χαιρετισμό της η Ελένη Καραμαλέγκου: «Συμμετέχω ως Κριτής στα Social Media Awards από το 2015 και έχω παρακολουθήσει τόσο το πώς εξελίσσονται τα βραβεία όσο και οι πλατφόρμες εντός και εκτός Ελλάδας. Οι υποψηφιότητες ήταν πολύ δυνατές και είδα με πολύ μεγάλη χαρά ότι αξιοποιήθηκαν τεχνικές δυνατότητες, και από πλευράς περιεχομένου και από πλευράς performance, το οποίο είναι πολύ ενθαρρυντικό, ωστόσο υπάρχουν ακόμα τόσο πολλά περισσότερα που μπορούμε να κάνουμε. Αν είστε brand πειραματιστείτε. Αν είστε agency τολμήστε να προτείνετε πράγματα. Αν ασχολείστε με performance απομακρυνθείτε από τα vanity metrics. Οι πλατφόρμες δίνουν απεριόριστες δυνατότητες. Κάντε λάθη και μάθετε από αυτά. Κατεβάστε τις υποψηφιότητές σας εδώ για να μάθουμε και οι υπόλοιποι»

«Η καλύτερη χρονιά των βραβείων όσον αφορά στις YouTube συμμετοχές»

Στη σκηνή ανέβηκε και ο Ηλίας Σούσης, Head of Domestic Market & YouTube Greece, Bulgaria, Cyprus & Malta της Google, ο οποίος χαρακτήρισε τη φετινή διοργάνωση ως την καλύτερη χρονιά των βραβείων όσον αφορά στις συμμετοχές του YouTube: «Για πρώτη φορά είδαμε πολύ καλό integration των creators μέσα στο κομμάτι του branding content και πολύ λίγες από τις συμμετοχές είχαν πολύ διαφημιστικό χαρακτήρα. Επίσης, σημαντική ήταν η επένδυση πολλών brands στο long form content, είτε ήταν μουσικά videoclips είτε ήταν ολόκληρες ταινίες της μίας ή των δύο ωρών, είτε ήταν επεισόδια παλαιότερων σειρών που αναγεννήθηκαν. Στα πράγματα που θα μπορούσαν να βελτιωθούν στο μέλλον, θα έλεγα ότι θα μπορούσαμε να δούμε σίγουρα λίγο μεγαλύτερο innovation. Η αλήθεια είναι ότι πολλά brands αξιοποίησαν best practices του παρελθόντος, συνεπώς αν μπορούσαμε να δούμε κάτι καλύτερο στο μέλλον, αυτό θα ήταν λίγο πιο customer centric και πιο καινοτόμες, out of the box ιδέες».

«Η ελληνική αγορά έχει ωριμάσει»

Από την πλευρά του Facebook, στη σκηνή βρέθηκε ο Δημήτριος Κορνιώτης, Client Solutions Manager, CEE, ο οποίος ανέφερε: «Όσον αφορά στα βραβεία του Facebook, τα Social Media Awards είναι φέτος πολύ διαφορετικά, γιατί πήραμε την απόφαση να εισάγουμε κάποιες καινούριες κατηγορίες, όπως αυτή του innovation. Ο λόγος που πήραμε αυτή την απόφαση είναι γιατί είμαστε πεπεισμένοι ότι η ελληνική αγορά έχει ωριμάσει, καθώς υπάρχουν πολύ καλές διαφημιστικές εταιρείες και αξιόλογα στελέχη, με μεράκι, εμπειρία και πολλές γνώσεις. Όσον αφορά στα κριτήρια αξιολόγησης, υπάρχει ένα και μοναδικό: είναι ο τρόπος με τον οποίο κάθε εταιρεία πετυχαίνει τους στόχους της. Εμείς ως Facebook, αυτό που κάνουμε είναι να αξιολογούμε σε καθημερινό επίπεδο τα δεδομένα που έρχονται από έναν τεράστιο όγκο διαφημιζόμενων εταιρειών και βλέπουμε με ποιον τρόπο χρησιμοποιούν στρατηγικές και τακτικές για να πετύχουν τα αποτελέσματά τους. Και έτσι δημιουργούμε τις βέλτιστες πρακτικές. Η πιο βέλτιστη όμως πρακτική είναι αυτή που βοηθά την εταιρεία να πετύχει τα αποτελέσματά της». Επίσης, τόνισε ότι σε σχέση με 1-2 χρόνια πριν, το Facebook παρέχει πλέον εργαλεία που βοηθούν τις διαφημιστικές εταιρείες και τους διαφημιζόμενους να μετρήσουν με μεγαλύτερη ακρίβεια τα αποτελέσματά τους, και αυτό που θα ήθελε να δει στο μέλλον είναι η ευρύτερη χρήση των εργαλείων αυτών από τις εταιρείες. Τέλος, ανέφερε ότι το innovation έχει να κάνει με δύο κομμάτια, με την τεχνολογία και με την κουλτούρα, ενώ δεσμεύθηκε ότι το Facebook θέλει και θα προσπαθήσει να έχει πιο συχνή παρουσία στην ελληνική αγορά. ».

Χορηγοί των βραβείων ήταν οι T.G.I Fridays και Quaker, Goodie Bag Sponsor η εταιρεία Γερμανός και Υποστηρικτής η .

Social Media Awards 2018

Όλη η αγορά της Επικοινωνίας παρευρέθηκε στην πιο social βραδιά!

Η sold out Τελετή Απονομής των Social Media Awards 2018 πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου, στο κατάμεστο Κτήριο 56 του Κέντρου Πολιτισμού “Ελληνικός Κόσμος”. Στην πιο social βραδιά της αγοράς Επικοινωνίας παρευρέθηκαν πάνω από 600 στελέχη και με παρουσιάστρια τη Λυδία Παπαϊωάννου παρακολούθησαν τη δημοφιλέστερη διοργάνωση για τα Social Media στην Ελλάδα.

Παρακολουθήστε on demand την απονομή των Social Media Awards 2018.

Τα βραβεία, τα οποία διοργανώθηκαν από το Marketing Week και την Boussias Communications, συγκέντρωσαν περισσότερες από 600 υποψηφιότητες από όλη την Ελλάδα, σημειώνοντας νέο ρεκόρ συμμετοχών και αύξηση 7% σε σχέση με πέρυσι. Τα φετινά βραβεία, με εμπλουτισμένα ζητούμενα υποψηφιότητας, ανανεωμένα κριτήρια αξιολόγησης και 3 Προέδρους στην Κριτική Επιτροπή, για να αντιπροσωπεύονται και οι τρεις πλευρές του digital οικοσυστήματος (brand – agency – platform), ,είχαν ως στόχο να χαρτογραφήσουν τις πιο δυναμικές τάσεις και να αναδείξουν τις βέλτιστες πρακτικές marketing στα Social Media.

Social Media Awards 2018

Όπως ανέφερε η Αμαλία Αγάθου, co-President  της Κριτικής Επιτροπής και Head of Innovation στην Havas UK: «Είναι η τρίτη μου χρονιά στην κριτική επιτροπή των Social Media Awards και χάρηκα πολύ που φέτος είχα τη δυνατότητα να έχω μια πιο γενική εικόνα. Χαίρομαι πάντα να βλέπω πολύ ωραίες δουλειές, με πολύ μεράκι. Ξέρω ότι συχνά δεν είναι πολύ εύκολες οι συνθήκες και αυτό δείχνει τη δημιουργικότητα και τη δίψα που έχετε για να φτιάξετε πράγματα και χαίρομαι πάρα πολύ γι’ αυτό. Βέβαια, υπήρχαν κάποια στοιχεία  που ως Κριτική Επιτροπή θα θέλαμε να δούμε περισσότερο του χρόνου, όπως πιο πολλά mobile friendly πράγματα, να φύγουμε λίγο από τα vanity metrics, και λίγη περισσότερη προσοχή στην εκτέλεση. Εγώ προσωπικά θα ήθελα λίγη περισσότερη προσοχή στα ορθογραφικά και το συντακτικό, κυρίως στα chat bots. Χάρηκα που είδα πολλές δουλειές που “χτίστηκαν” σε βάθος χρόνου και έχουν καταφέρει να χτυπήσουν στην καρδιά των social. Να χτίσουν δηλαδή ουσιαστικά communities γύρω από brand values, που πραγματικά μεγαλώνουν και ομορφαίνουν τη ζωή μας».

Κορυφαίες στιγμές της βραδιάς ήταν οι απονομές του Social Media Agency of the Year στην εταιρεία 4 Wise Monkeys και του Social Media Brand of the Year στο Aperol Spritz.

Επίσης, απονεμήθηκαν τα Platinum βραβεία σε κάθε ενότητα. Η 4 Wise Monkeys απέσπασε 3 Platinum για το έργο «Aperol Spritz Happy Interview» και 1 για το «Γρηγόρης – Η Ωραία Μέρα Έχει Όνομα», ενώ από 1 Platinum απέσπασαν οι: Lidl Ελλάς & The Newtons Laboratory για την «καμπάνια #apotalidl», J. Walter Thompson & Vodafone Youth Team για το «CU Open», efood για το «efood + YouTube =», Solid Havas για το «Samsung Snap Poetry» και ΟΠΑΠ Α.Ε. για το «Ομάδα Προσφοράς ΟΠΑΠ και Instagram influencers».

Χρυσός Χορηγός των βραβείων ήταν η Ζazoo Event Rentals, Χορηγός η T.G.I Fridays, Χορηγός Ποτού το Beefeater London και Υποστηρικτές η MAD in Media, η West Sales and Marketing Agency και το thephotobooth.gr και Χορηγός Επικοινωνίας ο Ant1.

Την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων ανέλαβε η Κριτική Επιτροπή, η οποία απαρτιζόταν από 25 Social Media experts & practitioners διεθνούς εμβέλειας. Αναλυτικά, ως Κριτές συμμετείχαν φέτος οι ακόλουθοι: Μάνος Σπανός, Jury President – The brand side, Vice President, Brand Marketing Flavor Brands, New Sparkling & Energy Drinks, PepsiCo, Αμαλία Αγάθου, Jury President – The agency side, Head of Innovation, Havas UK, Βαγγέλης Κωβαίος, Jury President – The platform side, Client Solutions Manager, Facebook, Νατάσσα Αντωνοπούλου, Senior Art Director Digital, DDB & Tribal Hamburg, Ειρήνη Γιάννου, Global Social B2B Lead, Communications & Digital, Philips Global Brand, Γιώργος Γιώσης, Creative Director, Ogilvy Vietnam, Βίλλυ Δεβλιώτη, Co-Founder and Creative Lead, WeRSM | We are Social Media Co-Founder, Snapr, Geoff Desreumaux, Creative Strategist, Marketing Innovation Leader, Co-founder of WeRSM | We are Social Media, Φανή Δημητριάδη, Revenue Product / Measurement, Snapchat, Ελένη Καραμαλέγκου, Director, Marketing Planning & Execution, LEGO Group, Ελένη Κίτρα, Head of Automotive & Financial Services | Middle East, North Africa & Pakistan, Facebook, Δημήτριος Κορνιώτης, Client Solutions Manager, Facebook, Ηλίας Κουντούπης, Content Manager, D&AD, Κρίστιαν Λαζόπουλος, Global Strategy Director, Geometry (WPP), Πανδώρα Λυκούρη, Senior Partner, Kantar Consulting, Μαρία Μανωλιούδη, Global Marketing Solutions, Facebook, Michel Massadakis, Managing Director, Cognatio Holding, Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Ph.D., Full Time Assistant Professor, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication, Deree, Δήμητρα Μιχαηλίδη, Consultant in social-cause marketing & corporate responsibility activities, Λάζαρος Νικηφορίδης, Executive Creative Director Europe, GTB, Βάλια Παπασπύρου, Global Content Marketing Director, Automation BU, CA Technologies, Δώρα Παυλίδου, Δημοσιογράφος & Social Media Strategist, George Carey-Simos, Co-Founder & COO, WeRSM | We are Social Media, Ηλίας Σούσης, Head of Domestic Market & YouTube, Google Greece, Malta, Bulgaria & Cyprus, Χρύσα Χατζησάββα, Head of Media, Ogilvy Social Lab UK.

Social Media Awards 2017

Καινοτομία και αποτελεσματικότητα στο υψηλότερο βάθρο

Για πέμπτη συνεχή χρονιά, η μεγαλύτερη και δημοφιλέστερη διοργάνωση για τα social media στην Ελλάδα επιβράβευσε τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές δράσεις, αναδεικνύοντας τις σημαντικότερες τάσεις στην ελληνική αγορά.

Παρακολουθήστε on demand την απονομή των Social Media Awards 2017.

Σε απόλυτα εορταστικό κλίμα πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής των Social Media Awards 2017, την Τετάρτη 25 Οκτωβρίου, στο «Σαλούν» του Fantasia. Τα Social Media Awards, τα οποία διοργανώθηκαν για 5η χρονιά από το Marketing Week και την Boussias Communications, συγκέντρωσαν περισσότερες από 600 υποψηφιότητες από σχεδόν 100 agencies και brands από όλη την Ελλάδα. Συνολικά δε το ποσοστό επιτυχίας των συμμετεχόντων ανήλθε στο 30% επιβεβαιώνοντας την αξία της βράβευσης στον εν λόγω θεσμό.

Στόχος του καθιερωμένου πλέον θεσμού για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν να χαρτογραφήσει τις πιο δυναμικές τάσεις και να αναδείξει τις βέλτιστες πρακτικές marketing στα social media. H πρόεδρος της κριτικής επιτροπής Ελένη Κίτρα, Global Sales, Head of Financial Services & Automotive, Middle East-N.Africa-Pakistan στο Facebook, δήλωσε σχετικά: «Θέλαμε να αναγνωρίσουμε τις καλύτερες δουλειές σε κάθε social media platform, με βασικό κριτήριο το πώς “άγγιξε” τον καθένα από εμάς, πώς μας έκανε να γελάσουμε, να αγαπήσουμε, να εντυπωσιαστούμε, να αποφασίσουμε, να αγοράσουμε… Διότι, τα social media είναι η καθημερινότητά μας, είναι η αντανάκλαση της ζωής μας».

Σε μια ατμόσφαιρα αυθεντικού σαλούν, οι συμμετέχοντες-σερίφηδες συγκεντρώθηκαν από νωρίς στον χώρο της υποδοχής, όπου απόλαυσαν Δροσερές Fridays Margaritas με Jose Cuervo και Cuervo Squeeze από τα T.G.I Fridays, χόρεψαν με την ψυχή τους στο φουσκωτό δωμάτιο της Edenred, έλαβαν την αναμνηστική φωτογραφία και συμμετείχαν για να κερδίσουν μία από τις τρείς προπληρωμένες κάρτες Ticket Compliments αξίας 100 ευρώ η κάθε μία, φωτογραφήθηκαν με σκηνικό άγριας δύσης στο photobooth, ενώ οι πιο τολμηροί δοκίμασαν να δαμάσουν τον κινούμενο ταύρο. Ένα country χορευτικό υποδέχτηκε το κοινό στην αίθουσα της απονομής, ενώ η έναρξη της τελετής έγινε με τον πιο απροσδόκητο τρόπο, με τον YouTuber Κώστα Μαλιάτση να απευθύνει χαιρετισμό μέσω video με το γνωστό provocative στιλ του, για να εμφανιστεί στη συνέχεια επί σκηνής και να δώσει τη σκυτάλη στο γνωστό πλέον δίδυμο παρουσιαστών, Λυδία Παπαϊωάννου και Παναγιώτη Χατζηδάκη. Στην πιο engaging διοργάνωση του θεσμού, το κοινό ανταποκρίθηκε με ζωντάνια και ενθουσιασμό, επιβραβεύοντας τους νικητές με θερμό χειροκρότημα.

Οι κορυφαίες διακρίσεις της βραδιάς

Οι στιγμές που όλοι περίμεναν έφτασαν με τις απονομές των διακρίσεων Social Media Agency of the Year και Social Media Brand of the Year, βραβεία που απονέμονται στο brand και το agency αντίστοιχα που συγκεντρώνουν τους περισσότερους πόντους από το σύνολο των βραβείων τους, σε όλες τις κατηγορίες. Social Media Agency of the Year είναι η 4 Wise Monkeys και Social Media Brand of the Year είναι το Caprice για τις καμπάνιες «Let’s Dance» και «Let’s Roll, Let’s Win».

Επίσης, απονεμήθηκαν τα Platinum βραβεία σε κάθε ενότητα, τα οποία κέρδισαν οι:

  • Platinum Best Social Media Strategy: J. Walter Thompson Athens για το «Kit Kat – #zitotodialeimma Dance» και λόγω ισοβαθμίας η 4 Wise Monkeys για το «Caprice Social Media» και το «Aperol Spritz Afternoon Festival»
  • Platinum Best Content in Social Media: Job Athens για το «Korres – Helping a Dane»
  • Platinum Best Integration & Innovation: imba–initiative για το «Ένα Escape Room στο Facebook – Scandal the Escape»
  • Platinum Best on Facebook: The Newtons Laboratory για το «Βγάλε την Ετικέτα – Κέντρο Ζωής»
  • Platinum Best on YouTube: Digital Minds για το «Zouzounia TV – Oral B»
  • Platinum Best on Instagram: Akis Petretzikis για την «Akis Petretzikis Instagram Page»
  • Platinum Best Use in Emerging Platforms: 4 Wise Monkeys για το «Caprice Let’s Roll Let’s Win»
  • Platinum Best Use of Social Media for PR: ΑΧΑ Ασφαλιστική για το «#AseTisVlakeies»
  • Platinum Best Use of Social Media for a Corporate Brand: Frezyderm-Sleed & Concept Maniax για το «Digitally Yours. Digitally Frezyderm»
  • Platinum Best Use of Social Media for a Consumer Brand: 4 Wise Monkeys για το «Caprice Social Media»

Στην εφετινή τελετή, τα «memes» είχαν τη τιμητική τους! Οι νικητές των Platinum Awards γίνονταν real life memes πάνω στη σκηνή, ενώ ανυποψίαστοι καλεσμένοι πρωταγωνίστησαν σε video memes που προβλήθηκαν στη μεγάλη οθόνη, προκαλώντας γέλιο. Την επιμέλεια των «memes» είχαν η Athens Coconut της Λυδίας Παπαϊωάννου και ο Παναγιώτης Χατζηδάκης.

Social Media Awards 2016

Το μεγαλύτερο event για τα Social Media βράβευσε τους καλύτερους

Η τελετή απονομής των Social Media Awards 2016, η μεγαλύτερη διοργάνωση για τα social media, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2016, στο The House of Social Media Awards (Fantasia), σε εορταστικό κλίμα γεμάτο κέφι και πανηγυρική διάθεση, με την παρουσία 700 στελεχών. Πρόκειται για την τέταρτη συνεχή διοργάνωση του περιοδικού Marketing Week της Boussias Communications με σκοπό την επιβράβευση των πιο καινοτόμων και αποτελεσματικών ενεργειών στα social media των brands και των agencies. Οι εταιρείες γιόρτασαν με ενθουσιασμό τις βραβεύσεις τους, και τα social media πλημμύρισαν με χιλιάδες στιγμιότυπα της λαμπερής βραδιάς.

Παρακολουθήστε on demand την απονομή των Social Media Awards 2016.

Την τελετή απονομής παρουσίασαν με μοναδικό κέφι η Λυδία Παπαϊωάννου και ο Παναγιώτης Χατζηδάκης, με guest παρουσιαστή τον Gyles Brandreth, τον μεγαλύτερο παρουσιαστή στη Μεγάλη Βρετανία, ο οποίος άνοιξε την τελετή. H βραδιά ξεκίνησε με εντυπωσιακό στιγμιότυπο, πιστό στο concept των βραβείων, με τη Λυδία Παπαϊωάννου, ως άλλη Claire Underwood, να οδηγεί τον guest presenter, Gyles Brandreth, στην… Πολυθρόνα του The House of Social Media Awards. Τα βραβεία ακολούθησαν τον παλμό των αμερικανικών εκλογών με τον Gyles Brandreth να «αποκαλύπτει» ότι έχει σφίξει το χέρι όλων των αμερικανών προέδρων μετά τον Νίξον και να καλεί σε χειραψία και φωτογραφία μαζί του, τους νικητές που ανέβαιναν στο stage.

Peter Economides, Πρόεδρος Κριτικής Επιτροπής
Υψηλός ανταγωνισμός, δύσκολη η δουλειά της κριτικής επιτροπής

Ο πρόεδρος της κριτικής επιτροπής Peter Economides, ανέφερε μεταξύ άλλων τη δυσκολία της αξιολόγησης από τα μέλη της κριτικής επιτροπής, καθώς ο ανταγωνισμός ήταν και φέτος πολύ μεγάλος, με τις υποψηφιότητες να ξεπερνούν τις 600, ενώ τα βραβεία ήταν αυστηρά τρία (Gold, Silver, Bronze) ακόμα και σε κατηγορίες που υπήρχαν 40 υποψηφιότητες. «Η δουλειά της κριτικής επιτροπής ήταν πολύ δύσκολη. Υπήρχαν κατηγορίες που δικαιούνταν το χρυσό πάνω από μία εταιρείες», είπε χαρακτηριστικά. Επίσης, τόνισε την τεράστια δύναμη των social media και επέστησε την προσοχή του κοινού στο να μην «υποτιμήσει» τον τρόπο που θα αλλάξουν συνολικά τον κόσμο και ειδικότερα τον κόσμο της επικοινωνίας, την επόμενη δεκαετία.

Social Media Awards 2015

Τα Social Media βασιλεύουν στη χώρα της επικοινωνίας

Με πολλές εκπλήξεις, δυνατές συγκινήσεις και αστείρευτο κέφι, ολοκληρώθηκε στις 19 Νοεμβρίου 2015 η τελετή απονομής των Social Media Awards 2015. Ο θεσμός επιβεβαίωσε την ανερχόμενη δυναμική της επικοινωνίας στα social media και έδωσε τη δυνατότητα στην αγορά να γιορτάσει την ακμή της δημιουργικότητάς της.

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η «φυλή» των εταιρειών και agencies που δραστηριοποιούνται στην εμπορική επικοινωνία στα social media, γιόρτασε την εξέλιξη της δημιουργικότητας στα αντίστοιχα Μέσα. Περισσότερα από 700 στελέχη συναντήθηκαν στις 19 Νοεμβρίου 2015 στο ΤΗΕ ΒΟΧ στο πλαίσιο της Τελετής Απονομής των Social Media Awards 2015, με το ενδιαφέρον να παραμένει αμείωτο ως και το τελευταίο λεπτό.

Social Media Awards 2014

Βραβεύθηκαν η καινοτομία, η δημιουργικότητα και το «κέφι» της αγοράς

Η μεγαλύτερη διοργάνωση για τα social media, η τελετή απονομής των Social Media Awards 2014, πραγματοποιήθηκε χθες Πέμπτη 30 Οκτωβρίου στο Κέντρο Αθηνών, σε εορταστικό κλίμα, με κέφι και νεανική φρεσκάδα – όπως άλλωστε αρμόζει στον κόσμο των social media.

Τα social media awards, βραβεία που διοργάνωσε για δεύτερη χρονιά το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications, αξιολογούν, αναδεικνύουν και επιβραβεύουν τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές ενέργειες στα social media των brands και των agencies που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, μέσα από τις διαφορετικές κατηγορίες των βραβείων.

Social Media Awards 2013

Βραβεύοντας για πρώτη φορά την καινοτομία και την αποτελεσματικότητα στα social media

36 Agencies και 104 διαφορετικά brands συμμετείχαν στον πρώτο θεσμό των Social Media Awards 2013, που διοργάνωσαν το Marketing Week και το Eργαστήριο Hλεκτρονικού Eπιχειρείν, Εltrun, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Η αποδοχή του θεσμού από την ευρύτερη αγορά της Επικοινωνίας και του Marketing ξεπέρασε κάθε προσδοκία, κάτι που αποδεικνύει ο πολύ μεγάλος αριθμός συμμετοχών, αλλά και η υψηλή ποιότητα των έργων που συμμετείχαν.

Tα βραβεία και οι νικητές

Social Media Agency of the Year
ADVENGERS
Social Media Brand of the Year
ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS ΑΕΒΕ
Meta Grand Winner
Vodafone
YouΤube Grand Winner
ΓΕΡΜΑΝΟΣ
TikTok Grand Winner
ADVENGERS
Ενότητα 1. Best Use of Meta Family of Apps | Communication
Best in Beauty, Health & Pharma
GOLD Sleed - Frezyderm|First Touch of Sun
SILVER MEDIACUBE - Pharmacy295|Maximize META Performance in Post Covid-19 Period
BRONZE Humble Digital Agency - WELLA ΕΛΛΑΣ Ε.Π.Ε|Η ζωή δεν είναι τέλεια, αλλά τα μαλλιά σου μπορούν να είναι!
BRONZE Sleed - Frezyderm|Skincare on a Roll
Best in eCommerce
GOLD IKEA Greece|Στρατηγική Επικοινωνίας ikea.gr και IKEA Live Shopping Event
 SILVER MEDIACUBE - ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS A.E.B.E.|META του 1.000.000
Best in Finance & Insurance
GOLD Τράπεζα Πειραιώς|New winbank app απο την Τράπεζα Πειραιώς
SILVER INITIATIVE - SΥCO BRANDING AGENCY|Generali. We’ re all about social
BRONZE Allianz Partners - SCL Mellon|Ταξιδεύουμε πιο μακριά με την ασφάλεια της Allianz Global Assistance
Best in Food & Beverage
GOLD Humble Digital Agency - Nikolopoulou Foods|Η meat-less στρατηγική που ζηλεύουν και οι κρεατοφάγοι
SILVER 4 Wise Monkeys|Mentos Fresh Talkers
BRONZE BBDO|Mythos Social Media Strategy
BRONZE Leoussis a_ - TGI Fridays™|TGI FRIDAYS™-That Fridays™ feeling
BRONZE Allbright Advertising|Doritos Αλάτι: Πάντα να προτιμάς το τρίγωνο!
Best in Telcos & Technology
GOLD Solid Havas|Vodafone TV welcomes Disney+
SILVER iStorm|iPhone 14 Launch – How to Reach Highest Peaks
SILVER ADVENGERS|COSMOTE Insurance | Βρες ΤΙΜΟΝΙ Σωστή Απάντηση
BRONZE DOPE STUDIO|VODAFONE CU OPEN TALKS
Best in B2B
GOLD Vodafone Greece|Vodafone Business.  Ένα καλύτερο μέλλον μέσα από την τεχνολογία
 Best in Other Industries
GOLD Humble Digital Agency - AVIN|Στην AVIN κάθε μέρα κερδίζεις/ Best in Fuel
GOLD ADVENGERS|MasterChef 2023 - Best Use of Meta/Best in TV & Entertainment
SILVER instacar|The creative side of mobility content instacar/ Best in Leasing
BRONZE ΟΠΑΠ Α.Ε.|Αξιοποίηση των Social Media για την συνολική επικοινωνία του ΟΠΑΠ, Πάμε Στοίχημα και Pamestoixima.gr/Best in Betting
BRONZE Solid Havas|Bright Sky/Best in NGOs
Ενότητα 2.Best Use of Meta Family of Apps | Innovation
Best Use of Reels
GOLD Solid Havas|Vodafone TV welcomes Disney+
SILVER DOPE STUDIO|VODAFONE CU OPEN TALKS
SILVER BBDO|Mythos X Reels
BRONZE ADVENGERS|GNTM 5 
BRONZE ΟΠΑΠ Α.Ε.|Σελίδες ΟΠΑΠ και Πάμε Στοίχημα
Best Use of Video 
GOLD Vodafone Greece|Turn Brand Awareness Into Sales
SILVER Κωτσόβολος|ΔΥΝΑΤΗ. Μία αληθινή ιστορία για την τεχνολογία και τον άνθρωπο.
BRONZE BGM OMD|Pepsi Max Personalization @ Scale Campaign on META
 Best Use of Stories
GOLD ADVENGERS|MasterChef 2023 
SILVER ADVENGERS|GNTM 5 
BRONZE Imba|LeasePlan AI – Womans Day
Best Use of Facebook Groups
GOLD KNOWCRUNCH.COM|Social Media Marketing by KNOWCRUNCH
SILVER Κωτσόβολος|Facebooking with Kotsovolos
BRONZE Vodafone Greece|Binge, please!
Best Use of Messenger Ads for Customer Experience
BRONZE ΟΠΑΠ Α.Ε.|Στρατηγική αξιοποίηση των Click to Messenger Ads για την επίτευξη της καλύτερης δυνατής εμπειρίας του πελάτη στο Messenger των σελίδων του ΟΠΑΠ
Best Use of Augmented Reality
GOLD ΟΠΑΠ Α.Ε.|Χρήση του AR από τις Instagram σελίδες του ΟΠΑΠ και Πάμε Στοίχημα
BRONZE αiα* Relate|Διαγωνισμός 3αλφα – Κέρδισε τα Όσπρια της χρονιάς με ένα Augmented Reality Experience
Best Use of Meta’s Family of Apps with a limited budget
GOLD DOPE STUDIO|VODAFONE CU| ΑΝΤΙΣΟΣ
SILVER ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ ΑΕ|Μαζί για έναν κόσμο χωρίς «εξώφυλλα»
BRONZE Vodafone Greece|All the dragons roared as one
Best Use of Branded Content for Creators
GOLD 4 Wise Monkeys|Mentos Fresh Talkers
SILVER IKEA Greece|Στρατηγική IKEA Live Shopping Event σε συνεργασία με Έλληνες Content Creators
BRONZE BBDO|ΦΙΧ x FARAWAYFARERS- Τα Ψυγεία της Ελληνικής Φύσης
BRONZE Solid Havas|Vodafone TV welcomes Disney+
BRONZE DOPE STUDIO|VODAFONE CU | ΑΝΤΙΣΟΣ
Best International Campaign
GOLD Vodafone Greece|Vodafone Roaming
SILVER KAIZEN GΑMING - DOPE STUDIO|Α Great Place to Be Great
BRONZE MEDIACUBE - Domes Resorts & Reserves|“Discover Domes Resorts & Reserves”
Best Advantage + Catalog Ads 
GOLD IKEA Greece|Στρατηγική Meta Advantage+ Catalog Ads & Dynamic Catalog Αds restructure
SILVER MEDIACUBE & ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS A.E.B.E.|Master META AI & Automations
Best Use of Collaborative Ads
GOLD Initiative Media|Συντριπτική αύξηση του ROAS μετά τη νέα στρατηγική που ακολούθησε η Unilever
Ενότητα 3. Best Use of Youtube | Communication
Best in Finance & Insurance
GOLD SΥCO BRANDING AGENCY & INITIATIVE|Generali. Uniquely Awesome & Awesomely unique!
SILVER Τράπεζα Πειραιώς|«ERGO My Auto powered by Drive&Win», από την Τράπεζα Πειραιώς
Best in Food & Beverage
GOLD 4 Wise Monkeys|Mentos Fresh Talkers
SILVER DIGITAL MINDS - Nestlé|LION Triple Crunchy * Manos (Morning Routine)
Best in Retail
GOLD MEDIACUBE - ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS A.E.B.E.|"YouTube to Master Video Super Powers"
SILVER Κωτσόβολος|PLAY @YOUTUBE
BRONZE ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS ΑΕΒΕ|YouTube Content Creation κατευθείαν από την καρδιά του Πλαισίου
 Best in Telcos & Technology
GOLD DIGITAL MINDS - ΓΕΡΜΑΝΟΣ|ΓΕΡΜΑΝΟΣ YouTube Channel 
Best in Travel & Tourism
GOLD MEDIACUBE - Domes Resorts & Reserves|"Video Revolution in UK & DE"
Best in Other Industries
GOLD ΟΠΑΠ Α.Ε.|Συνολική επικοινωνία της σελίδας YouTube του ΟΠΑΠ για τα brands ΟΠΑΠ, Πάμε Στοίχημα και Pamestoixima.gr/Best in Betting
GOLD faze design studio - LeasePlan|"Θεσσαλονίκη πάει;"/Best in Mobility
GOLD 4WiseMonkeys|Skip “Πολυφορεμένα”/Best in non FMCGs
BRONZE MEDIACUBE - Motokinisi|“Content is King, Distribution is The Queen"/Best in Auto, Moto & Parts
Ενότητα 4. Best Use of Youtube | Innovation
Best Use of YouTube Shorts
GOLD DIGITAL MINDS - ΓΕΡΜΑΝΟΣ|G Tech Talk
Best Use of Skippable Video Ads
GOLD ΓΕΡΜΑΝΟΣ|ΧΑΜΕΝΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ - Content to action - Unboxholics
 Best Use of Storytelling & Long form Branded Content
GOLD faze design studio - LeasePlan|"Θεσσαλονίκη πάει;"
SILVER 4WiseMonkeys|Skip “Πολυφορεμένα”
BRONZE Τράπεζα Πειραιώς|Σειρά ντοκιμαντέρ «Βιώσιμη Γεωργία, Βιώσιμος Πλανήτης», από την Τράπεζα Πειραιώς
BRONZE jetdrops|Open As F! - Youtube Show
BRONZE Kaizen Gaming|YouTube storytelling - An Employer Branding Approach
BRONZE DIGITAL MINDS - ΓΕΡΜΑΝΟΣ|ΓΕΡΜΑΝΟΣ YouTube Channel 
BRONZE ΑΒ Βασιλόπουλος|Social Media επικοινωνία για το ανανεωμένο πρόγραμμα πιστότητας AB Plus - ΥouTube series
Best Use of “YouTube for Action” Campaigns
GOLD ΓΕΡΜΑΝΟΣ|ΧΑΜΕΝΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ - Content to action - Unboxholics
SILVER MEDIACUBE - ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS A.E.B.E.|"The Video for Performance Strategy - TV Spots for Action"
Best Personalization in YouTube
GOLD jetdrops|Open As F! - Youtube Show
 Most Innovative Use of YouTube Creators
GOLD instacar|O γύρος της Ελλάδας με ένα instacar AMI
SILVER ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS ΑΕΒΕ|Το Πλαίσιο (και οι φίλοι του) είναι στο Youtube
BRONZE DIGITAL MINDS - ΓΕΡΜΑΝΟΣ|ΓΕΡΜΑΝΟΣ YouTube Channel 
Most Innovative Use of YouTube Trends & Insights
GOLD DIGITAL MINDS - ΓΕΡΜΑΝΟΣ|G Tech Talk 
SILVER ΕΡΤ|Most Innovative Use of Youtube Trends & Insights 
Ενότητα 5. Best Use of TikTok | Communication
Best in Beauty, Health & Pharma
GOLD Sleed - Frezyderm|From Skincare to Skintok
SILVER Let’s Go Banana’s & Ginger Communications for Essity Hellas |Libresse #Periodsomnia Tik Tok Influencers Campaign
BRONZE Mindshare|Apivita - Aqua Beelicious
Best in Food & Beverage
GOLD ΔΕΛΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε.|#stomilkosou TikTok Creators Campaign
SILVER ADVENGERS|Παπαδοπούλου
BRONZE Humble Digital Agency - chillbox|Η πιο Gen Ζ σελίδα στο TikTok
 Best in News & Entertainment
GOLD ADVENGERS|MasterChef 2023
Best in Telcos & Technology
GOLD Solid Havas|Vodafone TV welcomes Disney+
SILVER Xiaomi Greece|Xiaomi Greece on TikTok
BRONZE Vodafone CU|Tik Tok ongoing strategy | CU
Best in Travel & Tourism
BRONZE Humble Digital Agency & Ferryhopper|Πώς να κάνεις ένα app για ακτοπλοϊκά εισιτήρια relevant στο TikTok
Best in Other Industries
GOLD ADVENGERS|Sakis Rouvas - Best Use of TikTok/Best in Music
SILVER instacar|Making mobility fun with TikTok’s help/ Best in Leasing
SILVER ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS ΑΕΒΕ|TikTokers «από κούνια»/Best in Retail
BRONZE Minor 6 Media|Best Use of TikTok in Music / Organic Campaign/Best in Music
BRONZE LEOUSSIS a_|WWF - Saved the planet with the power of food/Best in NGOs
Ενότητα 6. Best Use of TikTok | Innovation
Best Use of Content Creators for a TikTok Campaign
GOLD DOPE STUDIO|VODAFONE CU | ΑΝΤΙΣΟΣ
SILVER Let’s Go Banana’s & Ginger Communications for Essity Hellas |Libresse #Periodsomnia Tik Tok Influencers Campaign
BRONZE Mindshare|Apivita - Aqua Beelicious
BRONZE ΔΕΛΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε.|#stomilkosou TikTok Creators Campaign
Best Use of TikTok Trends
GOLD DOPE STUDIO|VODAFONE CU | ΑΝΤΙΣΟΣ
SILVER ADVENGERS|MasterChef 2023
BRONZE ADVENGERS|GNTM 5
BRONZE DOPE STUDIO|VODAFONE CU | OPEN TALKS
Best Use of TikTok for Sales
GOLD MEDIACUBE - ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS A.E.B.E.|"The TikTok Shoppers Strategy"
SILVER iStorm|iPhone 14 Launch – All you need is iPhone and Tik Tok
BRONZE Κωτσόβολος|The Waves of TikTok
 Best Use of TikTok for Good
GOLD Let’s Go Banana’s & Ginger Communications for Essity Hellas |Libresse #Periodsomnia Tik Tok Influencers Campaign
BRONZE instacar|#instacarδια: Άγιος Βαλεντίνος για καλό σκόπο!
Best Corporate TikTok Profile by an Agency
GOLD Sleed|Sleed's code, TikTok's mode, together they hit the road!
SILVER ADVENGERS
Ενότητα 7. Best Use of LinkedIn
PLATINUM EUROBANK|Eurobank Linkedin | Ένα Ελληνικό Global Case Study/Best Strategy for Audience Engagement
Best Opinion Leadership Content
GOLD EUROBANK|Eurobank Linkedin | Ένα Ελληνικό Global Case Study
SILVER Halcor, Copper & Alloys extrusion division of ElvalHalcor|Evolving Beyond Copper - Press Upgrade Campaign -Women in Heavy Industry
Best Strategy for Employer Branding
GOLD DOPE STUDIO - KAIZEN GAMING|Kaizen Gaming | Α Great Place To Be Great
SILVER Eurobank|Employer Branding που έγινε global case study στο LinkedIn
BRONZE Kaizen Gaming|Making our employer brand shine on LinkedIn
Best Strategy for Audience Engagement
GOLD EUROBANK|Eurobank Linkedin | Ένα Ελληνικό Global Case Study
SILVER DOPE STUDIO - Kaizen Gaming|KAIZEN CAMPUS | The #onespace
BRONZE DOPE - Kaizen Gaming|IWD “Let’s embrace equity, shall we?”
BRONZE Optima bank - attp advertising |Optima bank – Optimum content > Optimal digital experience
Ενότητα 8. Best Use of Other Social Media Platforms
GOLD ADVENGERS|MasterChef 2023 /Best Use of Twitter
GOLD BGM OMD|Cheetos Πέτρα, Ψαλίδι, Πατούσα – Mobile Campaign/Best Use of Other Platforms
SILVER Barking Well Media|Tηλεοπτικό σόου Just The 2 Of Us/Best Use of Twitter
BRONZE BGM OMD|Quaker Personalization Campaign on Pinterest/ Best Use of Pinterest
BRONZE Aleph|Καινοτομία με χρήση Augmented Reality τεχνολογίας για την τουριστική προβολή και προώθηση των Ιονίων Νήσων στο Snapchat/Best Use of Snapchat
BRONZE ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS ΑΕΒΕ|Από το 2010 Twittάρουμε ασταμάτητα/Best Use of Twitter
BRONZE MEDIACUBE - ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS A.E.B.E.|"The Power of Conversational Marketing"/Best Use of Viber
BRONZE Cosmote e-Value|Cosmotel/Best Use of Other Platforms
Ενότητα 9. Best Strategy in Social Media 
Best Social Media Strategy for Brand Awareness
PLATINUM Novo Nordisk Greece | MAGIQ DOORZ|#PameNaXasoume: Εκστρατεία για την πρόληψη της παιδικής παχυσαρκίας στην Ελλάδα/Best Social Media Strategy for CSR
GOLD 4WiseMonkeys|Skip “Πολυφορεμένα”
SILVER ΔΕΛΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε.|#stomilkosou TikTok Creators Campaign
SILVER 4 Wise Monkeys|Mentos Fresh Talkers
SILVER DIGITAL MINDS - ΓΕΡΜΑΝΟΣ|ΓΕΡΜΑΝΟΣ YouTube Channel 
BRONZE Kaizen Gaming|Building Awareness for Kaizen Gaming as an Employer
BRONZE Praktiker Hellas - Sleed|Δεν υπάρχει debate, Urban Kipos Praktiker…δαγκωτό!
BRONZE DOPE STUDIO - KAIZEN GΑMING|A Great Place To Be Great
BRONZE Κωτσόβολος|The social side of Kotsovolos
BRONZE REDIRECT|Παραδίδονται μαθήματα πιάνου
BRONZE ForestView|You.gr: Οι πιο you στιγμές μας!
BRONZE Mozaik|“Spread the Batiste Secret” - Batiste Dry Shampoo
Best Social Media Strategy for Audience Engagement
GOLD ADVENGERS|MasterChef 2023 
SILVER Publicis Groupe/Digitas|Βίκος Cola - 1+1 Xmas Activation
SILVER Vodafone CU|CU by the Train
SILVER ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS ΑΕΒΕ|Το Πλαίσιο στην Meta είναι 1 in a million (Followers)
BRONZE INITIATIVE MEDIA|Amita Motion - Η Ημέρα Θετικής Ενέργειας Επιστρέφει
BRONZE DOPE STUDIO - Kaizen Gaming|Social Media Strategy @Kaizen Gaming
BRONZE DIGITAL MINDS - Stoiximan|Stoiximan Quiz Show: Super League Playoffs Edition
BRONZE ΕΡΤ|ERTLIX |To Bραχιόλι της Φωτιάς
BRONZE ΓΕΡΜΑΝΟΣ|Winter Gameathlon 2023 Powered By GERMANOS
BRONZE ForestView|ΕΟΤ - Marketing Greece: Η Αθήνα γίνεται Digital Nomads friendly 
BRONZE Cosmote e-Value|Η γάτα και το ποντίκι
Best Social Media Strategy for Product / Service Launch
GOLD ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS ΑΕΒΕ|«Αργά ή γρήγορα το Πλαίσιο θα σε βρει…»
SILVER ΑΒ Βασιλόπουλος|Aνανεωμένο πρόγραμμα πιστότητας AB Plus
SILVER ΟΠΑΠ Α.Ε.|H καμπάνια του Μουντιάλ στα Social Media
BRONZE faze design studio - LeasePlan|"Θεσσαλονίκη πάει;"
BRONZE Vodafone Greece|Το Vodafone TV καλωσορίζει το Disney+
Best Social Media Strategy for Sales
GOLD ΓΕΡΜΑΝΟΣ|Achieving sparkling results on Christmas
SILVER MEDIACUBE - ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS A.E.B.E.|"Black Friday 2022 - Ένας είναι ο Black Frider"
SILVER Vodafone Greece|Boost Sales Performance With Data
BRONZE Publicis Groupe/Digitas - MSL|adidas * Cosmos sport live commerce Xmas event
 Best Social Media Strategy for CSR
GOLD Novo Nordisk Greece | MAGIQ DOORZ|#PameNaXasoume: Εκστρατεία για την πρόληψη της παιδικής παχυσαρκίας στην Ελλάδα
SILVER Ίδρυμα Vodafone|Η τεχνολογία σύμμαχος των γυναικών για την αντιμετώπιση της ενδοοικογενειακής βίας
BRONZE Κωτσόβολος|ΔΥΝΑΤΗ. Μία αληθινή ιστορία για την τεχνολογία και τον άνθρωπο.
BRONZE INITIATIVE MEDIA|Dove Purpose's Social Media Takeover
BRONZE Praktiker Hellas - Sleed|Σπίτι Ανοιχτό!  Ένα πρόγραμμα συμπερίληψης και προσβασιμότητας από τα Praktiker
 Best Real-Time Response / Occasion-based Marketing
GOLD ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS ΑΕΒΕ|«Black Frider / Ο ιππότης της Τεχνολογίας είναι στο Πλαίσιο!»
SILVER DOPE STUDIO|VODAFONE CU x PRIDE 2023
SILVER ΓΕΡΜΑΝΟΣ|Achieving sparkling results on Christmas
BRONZE DOPE STUDIO|VODAFONE CU | ΑΝΤΙΣΟΣ
BRONZE 4WISEMONKEYS - PUBLIC|Πάσχα Στα Public. Ξέρει ο Νονός!
BRONZE Publicis Groupe/Digitas - MSL|adidas * Cosmos sport live commerce Xmas event
BRONZE Imba|LeasePlan AI – Womans Day