Οι προηγούμενες διοργανώσεις
Δείτε τους νικητές των προηγούμενων διοργανώσεων, καθώς και στιγμιότυπα από τις Τελετές Απονομής
Social Media Awards 2023
Advengers & Πλαίσιο Computers οι κορυφαίοι της χρονιάς
Βραβεύτηκαν τα πιο δημιουργικά, καινοτόμα και αποτελεσματικά case studies στα Social Media
Βραβεύτηκαν τα πιο δημιουργικά, καινοτόμα και αποτελεσματικά case studies στα Social Media
Ανακοινώθηκαν οι νικητές των Social Media Awards 2023, των επιχειρηματικών βραβείων που διοργάνωσε για 11η χρονιά η BOUSSIAS Events, με στόχο να αναδείξει τα πιο δημιουργικά, καινοτόμα και αποτελεσματικά case studies των τελευταίων 12 μηνών στις πλατφόρμες των Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok και YouTube.
Η Τελετή Απονομής πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 31 Οκτωβρίου, στο Tokyo Theater Athens, με χορηγό την Knowcrunch και τη συμμετοχή 400 στελεχών της αγοράς, τα οποία γιόρτασαν τη διάκρισή τους σε ένα εντυπωσιακό Hallo-winners πάρτυ.
– η Advengers ως «Social Media Agency of the Year»
– το Πλαίσιο Computers ως «Social Media Brand of the Year»
Αντίστοιχα, τα νεοσύστατα Grand Winner βραβεία απονεμήθηκαν στις παρακάτω εταιρείες:
– Στην Vodafone το Meta Grand Winner
– Στην Γερμανός το YouTube Grand Winner
– Στην Advengers το TikTok Grand Winner
Τέλος, με Platinum βραβείο τιμήθηκαν οι εξής:
– Eurobank στην ενοτητα “Best Use of LinkedIn”
– Novo Nordisk Greece & MAGIC DOORZ στην ενότητα “Best Strategy in Social Media”
Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 59 καταξιωμένα στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό, υπό την προεδρία των Άγγελου Γαλανάκη (Google), Ανδρέα-William Γρίβα (Meta), Φάνη Θεοδώρου (TikTok) και Ελένης Καραμαλέγκου (Sky UK).
Οι Δηλώσεις των Jury Presidents:
Άγγελος Γαλανάκης:
«Συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές. Με χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι κάθε χρόνο το επίπεδο των υποψηφιοτήτων είναι όλο και υψηλότερο. Βλέπουμε εξαιρετικές δουλειές και πολύ ωραία case studies, τα οποία αναδεικνύουν την ποιότητα της δουλειάς που κάνουν τόσο τα agencies όσο και οι διαφημιζόμενοι».
Ανδρέας-William Γρίβας:
«Θέλω να ευχαριστήσω και να συγχαρώ όλες τις εταιρείες που συμμετείχαν. Συγχαρητήρια στους νικητές για τις καινοτόμες ιδέες, τη δημιουργικότητα, τον επαγγελματισμό και την αφοσίωση στις πλατφόρμες της Meta. Γενικότερα, παρατήρησα αναβάθμιση στην ποιότητα των υποβολών σε σχέση με πέρυσι, το οποίο δείχνει μεγαλύτερη κατανόηση του ζητουμένου ανά κατηγορία. Επίσης – και αυτό είναι ακόμα σημαντικότερο – διαπίστωσα καλύτερα αντανακλαστικά στις υποβολές, καθώς στις περισσότερες των περιπτώσεων είδαμε ότι η ελληνική αγορά υιοθέτησε πολύ πιο γρήγορα τα best practices, όπως για παράδειγμα συνέβη με το Conversions API και τις Advantage + shopping campaigns. Η Meta θα συνεχίσει να στηρίζει την ελληνική επιχειρηματικότητα, να επιβραβεύει τις εταιρείες και τα στελέχη που προσπαθούν να ξεχωρίσουν γιατί είναι άλλωστε οι πραγματικοί πρωταγωνιστές».
Φάνης Θεοδώρου:
«Το 2023 το TikTok χωρίς αμφιβολία πρωταγωνίστησε στις συζητήσεις των brands και agencies. Χάρηκα που είδα φέτος τόσες πολλές και ενδιαφέρουσες υποψηφιότητες. Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές και ένα μεγάλο ευχαριστώ στην BOUSSIAS Events τόσο για την εξαιρετική φετινή διοργάνωση όσο και για την τιμητική πρόσκληση να συμμετέχω ως Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής. Συνεχίζουμε πιστοί στην αποστολή μας ως TikTok που είναι να εμπνεύσουμε δημιουργικότητα και να φέρουμε χαρά στον κόσμο».
Ελένη Καραμαλέγκου:
«Θα ήθελα να ευχαριστήσω την BOUSSIAS Events και τους καταξιωμένους συναδέλφους στην Κριτική Επιτροπή για την επιτυχημένη συνεργασία. Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε αυξημένη διάθεση για καινοτομία σε όλες τις ιδέες που κατατίθονται και αυτό που κρατάω από τις εφετινές υποψηφιότητες είναι η έμφαση στη μακροχρόνια στρατηγική, το οποίο δείχνει ότι το industry ωριμάζει και ανεβάζουμε τον πήχη κάθε χρόνο όλο και πιο ψηλά. Συγχαρητήρια σε όλους, βραβευμένους και μη. Προχωράμε όλοι μαζί μπροστά».
Social Media Awards 2022
Αυτοί είναι οι κορυφαίοι της χρονιάς αλλά και της δεκαετίας!
Τα Social Media Awards συμπλήρωσαν 10 χρόνια διεξαγωγής και το γιόρτασαν με μία εντυπωσιακή τελετή απονομής, κατά τη διάρκεια της οποίας βράβευσαν τα πιο δημιουργικά, καινοτόμα και αποτελεσματικά case studies της χρονιάς στα Social Media.
Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε, παρουσία 450 στελεχών, την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου, στο Fantasia, κρατώντας μέχρι τέλους αμείωτο το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων με την ανακοίνωση των μεγάλων νικητών. Όχι μόνο της χρονιάς, αλλά ολόκληρης της δεκαετίας.
Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 51 καταξιωμένα στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό, υπό την προεδρία του Λάζαρου Νικηφορίδη, Executive Creative Director της Digitas UK και του Μάνου Σπανού, CBO της Meta Materials Inc.
Οι Δηλώσεις των Jury Presidents
Λάζαρος Νικηφορίδης, Jury President | The Agency Side
«Θα ήθελα να δώσω τα συγχαρητήριά μου σε παλιούς φίλους, σε συναδέλφους και πελάτες. Για μερικές εξαιρετικά καλογραμμένες συμμετοχές, για τα στιβαρά αποτελέσματα και για τις ιδέες που ξεχώρισαν. Ο τρόπος που εκφραζόμαστε πλέον και οι επιλογές που κάνουμε αρχίζουν να είναι περισσότερο μέσα από το Social Media προφίλ μας, παρά από τη φυσική μας παρουσία. Και όσο μπαίνουμε στην εποχή του Web3, αυτή η γραμμή θα γίνεται όλο και πιο δυσδιάκριτη. Τα Social Media είναι ίσως πλέον το σημαντικότερο περιβάλλον έκφρασης για τις ιδέες μας. Πρέπει να θυμόμαστε όμως ότι, παρά τις αλλαγές και τις εξελίξεις, αυτό που μας έκανε και θα συνεχίσει να μας κάνει χρήσιμους στους πελάτες και στις μάρκες είναι η δημιουργικότητα και οι ιδέες. Ειδικά σε έναν κόσμο που μπορούμε να παίξουμε σημαντικό ρόλο στη δημιουργία ενός πιο υπεύθυνου και συμπεριληπτικού κόσμου».
Μάνος Σπανός, Jury President | The Brand Side
«Ήταν μία άψογη και αξιοκρατική διοργάνωση με πλειάδα συμμετοχών να βρίσκονται σε πολύ υψηλό επίπεδο. Θερμά συγχαρητήρια στους νικητές αλλά και σε όλους τους συμμετέχοντες. Δεν έχουμε να ζηλέψουμε πολλά από αντίστοιχες συμμετοχές και θεσμούς του εξωτερικού. Κυρίως στο κομμάτι της στρατηγικής, στην υλοποίηση των πλάνων, όπως επίσης και στη μέτρηση των αποτελεσμάτων.
Κάτι που βοήθησε τους νικητές να ξεχωρίσουν ήταν επιπλέον η δυνατή δημιουργικότητα.
Αυτό που θα ήθελα να ζητήσω λοιπόν από τους συμμετέχοντες στα επόμενα Social Media Awards θα ήταν να δώσουν ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στη δημιουργικότητα, να επενδύσουν σε αυτήν και να εμπνευστούν από τους σημερινούς νικητές. Αν συνδυάσουμε τη δημιουργικότητα με την στρατηγική και την εκτέλεση, τότε ειλικρινά θα βγάζουμε παγκόσμιας κλάσης περιεχόμενο».
Social Media Awards 2021
Cambo Advertising Agency & Vodafone οι κορυφαίοι της χρονιάς
Σε μία εντυπωσιακή εκδήλωση, στο Gazarte, παρουσία 300 στελεχών της αγοράς, πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομή των Social Media Awards, των επιχειρηματικών βραβείων που διοργάνωσε για 9η χρονιά η BOUSSIAS για να τιμήσει τα πιο δημιουργικά, καινοτόμα και αποτελεσματικά case studies στα Social Media.
Παρακολουθήστε on demand την απονομή των Social Media Awards 2021.
Σε μία εντυπωσιακή εκδήλωση, στο Gazarte, παρουσία 300 στελεχών της αγοράς, πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομή των Social Media Awards, των επιχειρηματικών βραβείων που διοργάνωσε για 9η χρονιά η BOUSSIAS για να τιμήσει τα πιο δημιουργικά, καινοτόμα και αποτελεσματικά case studies στα Social Media.
Τις κορυφαίες διακρίσεις της χρονιάς απέσπασαν:
– η Cambo Advertising Agency ως «Social Media Agency of the Year»
– & η Vodafone ως «Social Media Brand of the Year»
Αντίστοιχα, με Platinum βραβείο – την υψηλότερη βαθμολογία ανά ενότητα – τιμήθηκαν οι παρακάτω διαγωνιζόμενοι:
– Socialab & Reckitt Benckiser στην ενότητα “Best of Facebook Family of Apps | Communication”.
– JNLeoussis+ & Triumph στην ενότητα “Best of Facebook Family of Apps | Innovation”.
– Wunderman Thompson & Vodafone στην ενότητα “Best of YouTube| Communication”.
– Digital Minds & Γερμανός στην ενότητα “Best of YouTube| Innovation”.
– Httpool & Όμιλος ΟΤΕ στην ενότητα “Best in LinkedIn”.
– IKEA στην ενότητα “Best Strategy in Social Media”.
Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 42 καταξιωμένα στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό, υπό την προεδρία της Μαρίας Μανωλιούδη, Global Head of Media στην BREITLING και της Χρύσας Χατζησάββα, πρώην Partner & Head of Paid Social στην Mindshare UK.
Οι Δηλώσεις των Jury Presidents
Μαρία Μανωλιούδη, co-Jury President, Social Media Awards 2021
«Παρότι αρκετά πράγματα πήγαν πίσω σε αυτήν τη δύσκολη περίοδο της πανδημίας, τα Social Media είχαν την τιμητική τους. Αυτήν τη χρονιά είδαμε πολύ αυξημένο ενδιαφέρον – 28% περισσότερες υποψηφιότητες σε σχέση με πέρυσι – αλλά και πολύ υψηλό επίπεδο, με σημαντικά βήματα σε επίπεδα καινοτομίας και καινούργιων ιδεών. Είδαμε, λοιπόν, τις εταιρείες να δοκιμάζουν νέα formats στο marketing funnel, να επενδύουν σε automations, να επιδιώκουν διαρκώς την βελτιστοποίηση των ενεργειών τους και να δίνουν έμφαση στα Media, έχοντας πάντοτε στο επίκεντρο την καλύτερη εμπειρία του χρήστη. Εύχομαι αυτές οι τάσεις να συνεχιστούν και να δούμε τις ελληνικές επιχειρήσεις να πρωτοπορούν στην καινοτομία με ακόμα πιο δυνατές υποψηφιότητες την επόμενη χρονιά».
Χρύσα Χατζησάββα, co-Jury President, Social Media Awards 2021
«Ήταν μία πολύ δύσκολη χρονιά για όλους μας. Όμως, οι δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε μας ώθησαν να σκεφτόμαστε πιο δημιουργικά και με μεγαλύτερη συναίσθηση του πώς πράττουμε. Αυτή η τάση ήταν ιδιαίτερα έκδηλη στα εφετινά Social Media Awards. Αξιολογήσαμε υποψηφιότητες πολύ υψηλού επιπέδου που δεν είχαν σε τίποτα να ζηλέψουν από καμπάνιες του εξωτερικού. Προσωπικά ένιωσα περήφανη κατά τη διάρκεια της αξιολόγησης. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι είδαμε εξαιρετικές προσπάθειες από εταιρείες μικρότερες και σχετικά καινούργιες στο χώρο και αυτό είναι ένα ρεύμα που ελπίζω να συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια».
Social Media Awards 2020
Αυτές είναι οι κορυφαίες εταιρείες στο Social Media Marketing
Ανακοινώθηκαν οι νικητές των Social Media Awards 2020, των επιχειρηματικών βραβείων που διοργάνωσαν για 8η χρονιά το Marketing Week και η Boussias Communications, με την υποστήριξη του Facebook, προκειμένου να αναδείξουν τις βέλτιστες πρακτικές Marketing σε όλα τα δημοφιλή Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.
Στα Social Media Awards βραβεύτηκαν συνολικά 41 εταιρείες, με τα Platinum Awards – την ύψιστη διάκριση για κάθε ενότητα – να απονέμεται στις παρακάτω εταιρείες:
– Η IKEA στις ενότητες “Best of Facebook Family of Apps – Communication” και “Best of YouTube – Communication”.
– Η Lidl Ελλάς στις ενότητες “Best of Twitter” και “Best Covid-19 Response”
– Οι Mindshare και MAC Cosmetics στην ενότητα “Best of Facebook Family of Apps – Innovation”
– Οι Digital Minds και Nestle στην ενότητα “Best of YouTube – Innovation”
– Η Τράπεζα Πειραιώς στην ενότητα “Best of LinkedIn”
– Οι Sleed και Vivechrom στην ενότητα “Best on Other Social Media Platforms”
Αντίστοιχα, με Gold βραβείο τιμήθηκαν οι: AB Βασιλόπουλος, BEAT, BGM OMD, Γερμανός, Cosmote, Digital Minds, Flying Pot Group, IKEA, Lidl Ελλάς, Mindshare, Nestle, ΟΠΑΠ, PepsiCo Greece, Πλαίσιο, Roche Hellas, Relevance, Redirect, Sleed, Τράπεζα Πειραιώς και Vivechrom.
Social Media Awards 2019
Τα πιο «κοινωνικά» βραβεία απέδειξαν ότι η αγορά ωριμάζει!
Με την Mindshare να αναδεικνύεται «Social Media Agency of the Year» και την Cosmote «Social Media Brand of the Year» απονεμήθηκαν χθες βράδυ τα πιο «κοινωνικά» βραβεία της αγοράς επικοινωνίας. Στην 7η διοργάνωσή τους, τα Social Media Awards 2019 πραγματοποιήθηκαν με την υποστήριξη του Facebook, αποδεικνύοντας την εγκυρότητα και την αξία τους.
Η Τελετή Απονομής των Social Media Awards 2019, της δημοφιλέστερης διοργάνωσης για τα Social Media στην Ελλάδα, φιλοξένησε στο Fantasia Live πάνω από 400 στελέχη της αγοράς, χαρτογραφώντας τις πιο δυναμικές τάσεις και αναδεικνύοντας τις πιο ολοκληρωμένες ενέργειες και τις βέλτιστες πρακτικές Marketing στα Social Media. Έχοντας φέτος για πρώτη φορά την υποστήριξη του Facebook, τα βραβεία συγκέντρωσαν εκατοντάδες υποψηφιότητες από όλη την Ελλάδα. Τα Social Media Awards διοργανώνονται από το Marketing Week και την Boussias Communications, ενώ παρουσιαστής της βραδιάς ήταν ο Παναγιώτης Χατζηδάκης.
Παρακολουθήστε on demand την απονομή των Social Media Awards 2019.
Η φετινή Κριτική Επιτροπή σχηματίστηκε από 3 Προέδρους, για να αντιπροσωπεύονται και οι τρεις πλευρές του digital οικοσυστήματος (brand-agency-platform). Συγκεκριμένα, οι τρεις Πρόεδροι ήταν οι: Ελένη Καραμαλέγκου, Jury President – The Brand Side, Global Director, Social Centre of Excellence, LEGO, Βαγγέλης Κωβαίος, Jury President – The Platform Side, Client Solutions Manager, Facebook, Χρύσα Χατζησάββα, Jury President – The Agency Side, Business Director, Mindshare UK. Οι 3 Πρόεδροι αξιολόγησαν τις υποψηφιότητες σε συνεργασία με 27 Social Media experts & practitioners διεθνούς εμβέλειας.
Τα βραβεία “of the Year“
Κορυφαίες στιγμές της βραδιάς ήταν οι απονομές του βραβείου «Social Media Agency of the Year» στην εταιρεία Mindshare και του «Social Media Brand of the Year» στην Cosmote.
«Είχαμε να αντιμετωπίσουμε πολλές προκλήσεις, αλλά τα καταφέραμε»
«Η ανάδειξή μας ως Social Media Agency Of The Year στα φετινά Social Media Awards αποτελεί το επιστέγασμα της σκληρής και ταυτόχρονα άκρως δημιουργικής δουλειάς της Mindshare για λογαριασμό των πελατών της. Είχαμε να αντιμετωπίσουμε πολλές προκλήσεις, να κυνηγήσουμε πολλά και διαφορετικά KPIs και να πιάσουμε όλων των ειδών τους στόχους. Τελικά τα καταφέραμε με απόλυτη επιτυχία, όπως αποδεικνύεται και από τα βραβεία. Ένα τεράστιο ευχαριστώ τόσο σε όλους τους συναδέλφους οι οποίοι ενεπλάκησαν στα projects αυτά, όσο και στους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στις προτάσεις και τις ιδέες μας».
Νάσος Ευσταθιάδης, Deputy General Manager Digital, Mindshare
«Στόχος μας να είμαστε το Love Brand των καταναλωτών»
«Στην Cosmote πιστεύουμε ότι με την τεχνολογία φτιάχνουμε έναν κόσμο καλύτερο για όλους. Τα Social Media μας δίνουν τη δυνατότητα να επικοινωνούμε με τον κόσμο άμεσα και ανοιχτά και γι’ αυτό επενδύουμε στην παραγωγή πρωτότυπου περιεχομένου για τα κανάλια μας. Ευχαριστούμε τους διοργανωτές για τη βράβευση. Στόχος μας είναι να είμαστε όχι μόνο το Social Media Brand της ελληνικής αγοράς, αλλά το Love Brand των καταναλωτών μας».
Βάσω Μαργέλου, Υποδιευθύντρια Media & Budgeting Σταθερής και Κινητής, Cosmote
Grand Prix Awards
Εκτός από τα υπόλοιπα Bronze, Silver και Gold Βραβεία απονεμήθηκαν φέτος και τρία Grand Prix Awards, στους: Mindshare για την ταινία «Robogirl» της Cosmote, Aegean Airlines για το project «Applying Dynamic Travel ads through a sophisticated way within a travel marketing platform to increase sales and acquire new users» και Cosmote για το «Η μεγαλύτερη άνοδος που παρουσιάστηκε σε ελληνικό brand κανάλι στο YouTube το 2018-2019 (επίσημο Google case study για το 2019, σε global επίπεδο)». Το Grand Prix βραβείο είναι η ύψιστη βαθμολογία της ενότητας και απονέμεται μόνο στις ενότητες και στις υποψηφιότητες εκείνες που έκρινε η κριτική επιτροπή ότι έκαναν εξαιρετική δουλειά και συνέβαλαν τα μέγιστα στην εξέλιξη της αγοράς.
From the Jury’s Side
«Αν είστε brand πειραματιστείτε. Αν είστε agency τολμήστε να προτείνετε πράγματα»
Οι υποψηφιότητες ήταν πάρα πολύ δυνατές φέτος, ανέφερε στον χαιρετισμό της η Ελένη Καραμαλέγκου: «Συμμετέχω ως Κριτής στα Social Media Awards από το 2015 και έχω παρακολουθήσει τόσο το πώς εξελίσσονται τα βραβεία όσο και οι πλατφόρμες εντός και εκτός Ελλάδας. Οι υποψηφιότητες ήταν πολύ δυνατές και είδα με πολύ μεγάλη χαρά ότι αξιοποιήθηκαν τεχνικές δυνατότητες, και από πλευράς περιεχομένου και από πλευράς performance, το οποίο είναι πολύ ενθαρρυντικό, ωστόσο υπάρχουν ακόμα τόσο πολλά περισσότερα που μπορούμε να κάνουμε. Αν είστε brand πειραματιστείτε. Αν είστε agency τολμήστε να προτείνετε πράγματα. Αν ασχολείστε με performance απομακρυνθείτε από τα vanity metrics. Οι πλατφόρμες δίνουν απεριόριστες δυνατότητες. Κάντε λάθη και μάθετε από αυτά. Κατεβάστε τις υποψηφιότητές σας εδώ για να μάθουμε και οι υπόλοιποι»
«Η καλύτερη χρονιά των βραβείων όσον αφορά στις YouTube συμμετοχές»
Στη σκηνή ανέβηκε και ο Ηλίας Σούσης, Head of Domestic Market & YouTube Greece, Bulgaria, Cyprus & Malta της Google, ο οποίος χαρακτήρισε τη φετινή διοργάνωση ως την καλύτερη χρονιά των βραβείων όσον αφορά στις συμμετοχές του YouTube: «Για πρώτη φορά είδαμε πολύ καλό integration των creators μέσα στο κομμάτι του branding content και πολύ λίγες από τις συμμετοχές είχαν πολύ διαφημιστικό χαρακτήρα. Επίσης, σημαντική ήταν η επένδυση πολλών brands στο long form content, είτε ήταν μουσικά videoclips είτε ήταν ολόκληρες ταινίες της μίας ή των δύο ωρών, είτε ήταν επεισόδια παλαιότερων σειρών που αναγεννήθηκαν. Στα πράγματα που θα μπορούσαν να βελτιωθούν στο μέλλον, θα έλεγα ότι θα μπορούσαμε να δούμε σίγουρα λίγο μεγαλύτερο innovation. Η αλήθεια είναι ότι πολλά brands αξιοποίησαν best practices του παρελθόντος, συνεπώς αν μπορούσαμε να δούμε κάτι καλύτερο στο μέλλον, αυτό θα ήταν λίγο πιο customer centric και πιο καινοτόμες, out of the box ιδέες».
«Η ελληνική αγορά έχει ωριμάσει»
Από την πλευρά του Facebook, στη σκηνή βρέθηκε ο Δημήτριος Κορνιώτης, Client Solutions Manager, CEE, ο οποίος ανέφερε: «Όσον αφορά στα βραβεία του Facebook, τα Social Media Awards είναι φέτος πολύ διαφορετικά, γιατί πήραμε την απόφαση να εισάγουμε κάποιες καινούριες κατηγορίες, όπως αυτή του innovation. Ο λόγος που πήραμε αυτή την απόφαση είναι γιατί είμαστε πεπεισμένοι ότι η ελληνική αγορά έχει ωριμάσει, καθώς υπάρχουν πολύ καλές διαφημιστικές εταιρείες και αξιόλογα στελέχη, με μεράκι, εμπειρία και πολλές γνώσεις. Όσον αφορά στα κριτήρια αξιολόγησης, υπάρχει ένα και μοναδικό: είναι ο τρόπος με τον οποίο κάθε εταιρεία πετυχαίνει τους στόχους της. Εμείς ως Facebook, αυτό που κάνουμε είναι να αξιολογούμε σε καθημερινό επίπεδο τα δεδομένα που έρχονται από έναν τεράστιο όγκο διαφημιζόμενων εταιρειών και βλέπουμε με ποιον τρόπο χρησιμοποιούν στρατηγικές και τακτικές για να πετύχουν τα αποτελέσματά τους. Και έτσι δημιουργούμε τις βέλτιστες πρακτικές. Η πιο βέλτιστη όμως πρακτική είναι αυτή που βοηθά την εταιρεία να πετύχει τα αποτελέσματά της». Επίσης, τόνισε ότι σε σχέση με 1-2 χρόνια πριν, το Facebook παρέχει πλέον εργαλεία που βοηθούν τις διαφημιστικές εταιρείες και τους διαφημιζόμενους να μετρήσουν με μεγαλύτερη ακρίβεια τα αποτελέσματά τους, και αυτό που θα ήθελε να δει στο μέλλον είναι η ευρύτερη χρήση των εργαλείων αυτών από τις εταιρείες. Τέλος, ανέφερε ότι το innovation έχει να κάνει με δύο κομμάτια, με την τεχνολογία και με την κουλτούρα, ενώ δεσμεύθηκε ότι το Facebook θέλει και θα προσπαθήσει να έχει πιο συχνή παρουσία στην ελληνική αγορά. ».
Χορηγοί των βραβείων ήταν οι T.G.I Fridays και Quaker, Goodie Bag Sponsor η εταιρεία Γερμανός και Υποστηρικτής η 3Μ.
Social Media Awards 2018
Όλη η αγορά της Επικοινωνίας παρευρέθηκε στην πιο social βραδιά!
Η sold out Τελετή Απονομής των Social Media Awards 2018 πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου, στο κατάμεστο Κτήριο 56 του Κέντρου Πολιτισμού “Ελληνικός Κόσμος”. Στην πιο social βραδιά της αγοράς Επικοινωνίας παρευρέθηκαν πάνω από 600 στελέχη και με παρουσιάστρια τη Λυδία Παπαϊωάννου παρακολούθησαν τη δημοφιλέστερη διοργάνωση για τα Social Media στην Ελλάδα.
Παρακολουθήστε on demand την απονομή των Social Media Awards 2018.
Τα βραβεία, τα οποία διοργανώθηκαν από το Marketing Week και την Boussias Communications, συγκέντρωσαν περισσότερες από 600 υποψηφιότητες από όλη την Ελλάδα, σημειώνοντας νέο ρεκόρ συμμετοχών και αύξηση 7% σε σχέση με πέρυσι. Τα φετινά βραβεία, με εμπλουτισμένα ζητούμενα υποψηφιότητας, ανανεωμένα κριτήρια αξιολόγησης και 3 Προέδρους στην Κριτική Επιτροπή, για να αντιπροσωπεύονται και οι τρεις πλευρές του digital οικοσυστήματος (brand – agency – platform), ,είχαν ως στόχο να χαρτογραφήσουν τις πιο δυναμικές τάσεις και να αναδείξουν τις βέλτιστες πρακτικές marketing στα Social Media.
Όπως ανέφερε η Αμαλία Αγάθου, co-President της Κριτικής Επιτροπής και Head of Innovation στην Havas UK: «Είναι η τρίτη μου χρονιά στην κριτική επιτροπή των Social Media Awards και χάρηκα πολύ που φέτος είχα τη δυνατότητα να έχω μια πιο γενική εικόνα. Χαίρομαι πάντα να βλέπω πολύ ωραίες δουλειές, με πολύ μεράκι. Ξέρω ότι συχνά δεν είναι πολύ εύκολες οι συνθήκες και αυτό δείχνει τη δημιουργικότητα και τη δίψα που έχετε για να φτιάξετε πράγματα και χαίρομαι πάρα πολύ γι’ αυτό. Βέβαια, υπήρχαν κάποια στοιχεία που ως Κριτική Επιτροπή θα θέλαμε να δούμε περισσότερο του χρόνου, όπως πιο πολλά mobile friendly πράγματα, να φύγουμε λίγο από τα vanity metrics, και λίγη περισσότερη προσοχή στην εκτέλεση. Εγώ προσωπικά θα ήθελα λίγη περισσότερη προσοχή στα ορθογραφικά και το συντακτικό, κυρίως στα chat bots. Χάρηκα που είδα πολλές δουλειές που “χτίστηκαν” σε βάθος χρόνου και έχουν καταφέρει να χτυπήσουν στην καρδιά των social. Να χτίσουν δηλαδή ουσιαστικά communities γύρω από brand values, που πραγματικά μεγαλώνουν και ομορφαίνουν τη ζωή μας».
Κορυφαίες στιγμές της βραδιάς ήταν οι απονομές του Social Media Agency of the Year στην εταιρεία 4 Wise Monkeys και του Social Media Brand of the Year στο Aperol Spritz.
Επίσης, απονεμήθηκαν τα Platinum βραβεία σε κάθε ενότητα. Η 4 Wise Monkeys απέσπασε 3 Platinum για το έργο «Aperol Spritz Happy Interview» και 1 για το «Γρηγόρης – Η Ωραία Μέρα Έχει Όνομα», ενώ από 1 Platinum απέσπασαν οι: Lidl Ελλάς & The Newtons Laboratory για την «καμπάνια #apotalidl», J. Walter Thompson & Vodafone Youth Team για το «CU Open», efood για το «efood + YouTube =», Solid Havas για το «Samsung Snap Poetry» και ΟΠΑΠ Α.Ε. για το «Ομάδα Προσφοράς ΟΠΑΠ και Instagram influencers».
Χρυσός Χορηγός των βραβείων ήταν η Ζazoo Event Rentals, Χορηγός η T.G.I Fridays, Χορηγός Ποτού το Beefeater London και Υποστηρικτές η MAD in Media, η West Sales and Marketing Agency και το thephotobooth.gr και Χορηγός Επικοινωνίας ο Ant1.
Την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων ανέλαβε η Κριτική Επιτροπή, η οποία απαρτιζόταν από 25 Social Media experts & practitioners διεθνούς εμβέλειας. Αναλυτικά, ως Κριτές συμμετείχαν φέτος οι ακόλουθοι: Μάνος Σπανός, Jury President – The brand side, Vice President, Brand Marketing Flavor Brands, New Sparkling & Energy Drinks, PepsiCo, Αμαλία Αγάθου, Jury President – The agency side, Head of Innovation, Havas UK, Βαγγέλης Κωβαίος, Jury President – The platform side, Client Solutions Manager, Facebook, Νατάσσα Αντωνοπούλου, Senior Art Director Digital, DDB & Tribal Hamburg, Ειρήνη Γιάννου, Global Social B2B Lead, Communications & Digital, Philips Global Brand, Γιώργος Γιώσης, Creative Director, Ogilvy Vietnam, Βίλλυ Δεβλιώτη, Co-Founder and Creative Lead, WeRSM | We are Social Media Co-Founder, Snapr, Geoff Desreumaux, Creative Strategist, Marketing Innovation Leader, Co-founder of WeRSM | We are Social Media, Φανή Δημητριάδη, Revenue Product / Measurement, Snapchat, Ελένη Καραμαλέγκου, Director, Marketing Planning & Execution, LEGO Group, Ελένη Κίτρα, Head of Automotive & Financial Services | Middle East, North Africa & Pakistan, Facebook, Δημήτριος Κορνιώτης, Client Solutions Manager, Facebook, Ηλίας Κουντούπης, Content Manager, D&AD, Κρίστιαν Λαζόπουλος, Global Strategy Director, Geometry (WPP), Πανδώρα Λυκούρη, Senior Partner, Kantar Consulting, Μαρία Μανωλιούδη, Global Marketing Solutions, Facebook, Michel Massadakis, Managing Director, Cognatio Holding, Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Ph.D., Full Time Assistant Professor, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication, Deree, Δήμητρα Μιχαηλίδη, Consultant in social-cause marketing & corporate responsibility activities, Λάζαρος Νικηφορίδης, Executive Creative Director Europe, GTB, Βάλια Παπασπύρου, Global Content Marketing Director, Automation BU, CA Technologies, Δώρα Παυλίδου, Δημοσιογράφος & Social Media Strategist, George Carey-Simos, Co-Founder & COO, WeRSM | We are Social Media, Ηλίας Σούσης, Head of Domestic Market & YouTube, Google Greece, Malta, Bulgaria & Cyprus, Χρύσα Χατζησάββα, Head of Media, Ogilvy Social Lab UK.
Social Media Awards 2017
Καινοτομία και αποτελεσματικότητα στο υψηλότερο βάθρο
Για πέμπτη συνεχή χρονιά, η μεγαλύτερη και δημοφιλέστερη διοργάνωση για τα social media στην Ελλάδα επιβράβευσε τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές δράσεις, αναδεικνύοντας τις σημαντικότερες τάσεις στην ελληνική αγορά.
Παρακολουθήστε on demand την απονομή των Social Media Awards 2017.
Σε απόλυτα εορταστικό κλίμα πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής των Social Media Awards 2017, την Τετάρτη 25 Οκτωβρίου, στο «Σαλούν» του Fantasia. Τα Social Media Awards, τα οποία διοργανώθηκαν για 5η χρονιά από το Marketing Week και την Boussias Communications, συγκέντρωσαν περισσότερες από 600 υποψηφιότητες από σχεδόν 100 agencies και brands από όλη την Ελλάδα. Συνολικά δε το ποσοστό επιτυχίας των συμμετεχόντων ανήλθε στο 30% επιβεβαιώνοντας την αξία της βράβευσης στον εν λόγω θεσμό.
Στόχος του καθιερωμένου πλέον θεσμού για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν να χαρτογραφήσει τις πιο δυναμικές τάσεις και να αναδείξει τις βέλτιστες πρακτικές marketing στα social media. H πρόεδρος της κριτικής επιτροπής Ελένη Κίτρα, Global Sales, Head of Financial Services & Automotive, Middle East-N.Africa-Pakistan στο Facebook, δήλωσε σχετικά: «Θέλαμε να αναγνωρίσουμε τις καλύτερες δουλειές σε κάθε social media platform, με βασικό κριτήριο το πώς “άγγιξε” τον καθένα από εμάς, πώς μας έκανε να γελάσουμε, να αγαπήσουμε, να εντυπωσιαστούμε, να αποφασίσουμε, να αγοράσουμε… Διότι, τα social media είναι η καθημερινότητά μας, είναι η αντανάκλαση της ζωής μας».
Σε μια ατμόσφαιρα αυθεντικού σαλούν, οι συμμετέχοντες-σερίφηδες συγκεντρώθηκαν από νωρίς στον χώρο της υποδοχής, όπου απόλαυσαν Δροσερές Fridays Margaritas με Jose Cuervo και Cuervo Squeeze από τα T.G.I Fridays, χόρεψαν με την ψυχή τους στο φουσκωτό δωμάτιο της Edenred, έλαβαν την αναμνηστική φωτογραφία και συμμετείχαν για να κερδίσουν μία από τις τρείς προπληρωμένες κάρτες Ticket Compliments αξίας 100 ευρώ η κάθε μία, φωτογραφήθηκαν με σκηνικό άγριας δύσης στο photobooth, ενώ οι πιο τολμηροί δοκίμασαν να δαμάσουν τον κινούμενο ταύρο. Ένα country χορευτικό υποδέχτηκε το κοινό στην αίθουσα της απονομής, ενώ η έναρξη της τελετής έγινε με τον πιο απροσδόκητο τρόπο, με τον YouTuber Κώστα Μαλιάτση να απευθύνει χαιρετισμό μέσω video με το γνωστό provocative στιλ του, για να εμφανιστεί στη συνέχεια επί σκηνής και να δώσει τη σκυτάλη στο γνωστό πλέον δίδυμο παρουσιαστών, Λυδία Παπαϊωάννου και Παναγιώτη Χατζηδάκη. Στην πιο engaging διοργάνωση του θεσμού, το κοινό ανταποκρίθηκε με ζωντάνια και ενθουσιασμό, επιβραβεύοντας τους νικητές με θερμό χειροκρότημα.
Οι κορυφαίες διακρίσεις της βραδιάς
Οι στιγμές που όλοι περίμεναν έφτασαν με τις απονομές των διακρίσεων Social Media Agency of the Year και Social Media Brand of the Year, βραβεία που απονέμονται στο brand και το agency αντίστοιχα που συγκεντρώνουν τους περισσότερους πόντους από το σύνολο των βραβείων τους, σε όλες τις κατηγορίες. Social Media Agency of the Year είναι η 4 Wise Monkeys και Social Media Brand of the Year είναι το Caprice για τις καμπάνιες «Let’s Dance» και «Let’s Roll, Let’s Win».
Επίσης, απονεμήθηκαν τα Platinum βραβεία σε κάθε ενότητα, τα οποία κέρδισαν οι:
- Platinum Best Social Media Strategy: J. Walter Thompson Athens για το «Kit Kat – #zitotodialeimma Dance» και λόγω ισοβαθμίας η 4 Wise Monkeys για το «Caprice Social Media» και το «Aperol Spritz Afternoon Festival»
- Platinum Best Content in Social Media: Job Athens για το «Korres – Helping a Dane»
- Platinum Best Integration & Innovation: imba–initiative για το «Ένα Escape Room στο Facebook – Scandal the Escape»
- Platinum Best on Facebook: The Newtons Laboratory για το «Βγάλε την Ετικέτα – Κέντρο Ζωής»
- Platinum Best on YouTube: Digital Minds για το «Zouzounia TV – Oral B»
- Platinum Best on Instagram: Akis Petretzikis για την «Akis Petretzikis Instagram Page»
- Platinum Best Use in Emerging Platforms: 4 Wise Monkeys για το «Caprice Let’s Roll Let’s Win»
- Platinum Best Use of Social Media for PR: ΑΧΑ Ασφαλιστική για το «#AseTisVlakeies»
- Platinum Best Use of Social Media for a Corporate Brand: Frezyderm-Sleed & Concept Maniax για το «Digitally Yours. Digitally Frezyderm»
- Platinum Best Use of Social Media for a Consumer Brand: 4 Wise Monkeys για το «Caprice Social Media»
Στην εφετινή τελετή, τα «memes» είχαν τη τιμητική τους! Οι νικητές των Platinum Awards γίνονταν real life memes πάνω στη σκηνή, ενώ ανυποψίαστοι καλεσμένοι πρωταγωνίστησαν σε video memes που προβλήθηκαν στη μεγάλη οθόνη, προκαλώντας γέλιο. Την επιμέλεια των «memes» είχαν η Athens Coconut της Λυδίας Παπαϊωάννου και ο Παναγιώτης Χατζηδάκης.
Social Media Awards 2016
Το μεγαλύτερο event για τα Social Media βράβευσε τους καλύτερους
Η τελετή απονομής των Social Media Awards 2016, η μεγαλύτερη διοργάνωση για τα social media, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2016, στο The House of Social Media Awards (Fantasia), σε εορταστικό κλίμα γεμάτο κέφι και πανηγυρική διάθεση, με την παρουσία 700 στελεχών. Πρόκειται για την τέταρτη συνεχή διοργάνωση του περιοδικού Marketing Week της Boussias Communications με σκοπό την επιβράβευση των πιο καινοτόμων και αποτελεσματικών ενεργειών στα social media των brands και των agencies. Οι εταιρείες γιόρτασαν με ενθουσιασμό τις βραβεύσεις τους, και τα social media πλημμύρισαν με χιλιάδες στιγμιότυπα της λαμπερής βραδιάς.
Παρακολουθήστε on demand την απονομή των Social Media Awards 2016.
Την τελετή απονομής παρουσίασαν με μοναδικό κέφι η Λυδία Παπαϊωάννου και ο Παναγιώτης Χατζηδάκης, με guest παρουσιαστή τον Gyles Brandreth, τον μεγαλύτερο παρουσιαστή στη Μεγάλη Βρετανία, ο οποίος άνοιξε την τελετή. H βραδιά ξεκίνησε με εντυπωσιακό στιγμιότυπο, πιστό στο concept των βραβείων, με τη Λυδία Παπαϊωάννου, ως άλλη Claire Underwood, να οδηγεί τον guest presenter, Gyles Brandreth, στην… Πολυθρόνα του The House of Social Media Awards. Τα βραβεία ακολούθησαν τον παλμό των αμερικανικών εκλογών με τον Gyles Brandreth να «αποκαλύπτει» ότι έχει σφίξει το χέρι όλων των αμερικανών προέδρων μετά τον Νίξον και να καλεί σε χειραψία και φωτογραφία μαζί του, τους νικητές που ανέβαιναν στο stage.
Peter Economides, Πρόεδρος Κριτικής Επιτροπής
Υψηλός ανταγωνισμός, δύσκολη η δουλειά της κριτικής επιτροπής
Ο πρόεδρος της κριτικής επιτροπής Peter Economides, ανέφερε μεταξύ άλλων τη δυσκολία της αξιολόγησης από τα μέλη της κριτικής επιτροπής, καθώς ο ανταγωνισμός ήταν και φέτος πολύ μεγάλος, με τις υποψηφιότητες να ξεπερνούν τις 600, ενώ τα βραβεία ήταν αυστηρά τρία (Gold, Silver, Bronze) ακόμα και σε κατηγορίες που υπήρχαν 40 υποψηφιότητες. «Η δουλειά της κριτικής επιτροπής ήταν πολύ δύσκολη. Υπήρχαν κατηγορίες που δικαιούνταν το χρυσό πάνω από μία εταιρείες», είπε χαρακτηριστικά. Επίσης, τόνισε την τεράστια δύναμη των social media και επέστησε την προσοχή του κοινού στο να μην «υποτιμήσει» τον τρόπο που θα αλλάξουν συνολικά τον κόσμο και ειδικότερα τον κόσμο της επικοινωνίας, την επόμενη δεκαετία.
Social Media Awards 2015
Τα Social Media βασιλεύουν στη χώρα της επικοινωνίας
Με πολλές εκπλήξεις, δυνατές συγκινήσεις και αστείρευτο κέφι, ολοκληρώθηκε στις 19 Νοεμβρίου 2015 η τελετή απονομής των Social Media Awards 2015. Ο θεσμός επιβεβαίωσε την ανερχόμενη δυναμική της επικοινωνίας στα social media και έδωσε τη δυνατότητα στην αγορά να γιορτάσει την ακμή της δημιουργικότητάς της.
Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η «φυλή» των εταιρειών και agencies που δραστηριοποιούνται στην εμπορική επικοινωνία στα social media, γιόρτασε την εξέλιξη της δημιουργικότητας στα αντίστοιχα Μέσα. Περισσότερα από 700 στελέχη συναντήθηκαν στις 19 Νοεμβρίου 2015 στο ΤΗΕ ΒΟΧ στο πλαίσιο της Τελετής Απονομής των Social Media Awards 2015, με το ενδιαφέρον να παραμένει αμείωτο ως και το τελευταίο λεπτό.
Social Media Awards 2014
Βραβεύθηκαν η καινοτομία, η δημιουργικότητα και το «κέφι» της αγοράς
Η μεγαλύτερη διοργάνωση για τα social media, η τελετή απονομής των Social Media Awards 2014, πραγματοποιήθηκε χθες Πέμπτη 30 Οκτωβρίου στο Κέντρο Αθηνών, σε εορταστικό κλίμα, με κέφι και νεανική φρεσκάδα – όπως άλλωστε αρμόζει στον κόσμο των social media.
Τα social media awards, βραβεία που διοργάνωσε για δεύτερη χρονιά το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications, αξιολογούν, αναδεικνύουν και επιβραβεύουν τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές ενέργειες στα social media των brands και των agencies που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, μέσα από τις διαφορετικές κατηγορίες των βραβείων.
Social Media Awards 2013
Βραβεύοντας για πρώτη φορά την καινοτομία και την αποτελεσματικότητα στα social media
36 Agencies και 104 διαφορετικά brands συμμετείχαν στον πρώτο θεσμό των Social Media Awards 2013, που διοργάνωσαν το Marketing Week και το Eργαστήριο Hλεκτρονικού Eπιχειρείν, Εltrun, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Η αποδοχή του θεσμού από την ευρύτερη αγορά της Επικοινωνίας και του Marketing ξεπέρασε κάθε προσδοκία, κάτι που αποδεικνύει ο πολύ μεγάλος αριθμός συμμετοχών, αλλά και η υψηλή ποιότητα των έργων που συμμετείχαν.