Όροι συμμετοχής - Οδηγίες Η διαδικασία αξιολόγησης, τα ζητούμενα και οι όροι συμμετοχής των βραβείων
Στα Social Media Awards 2024 μπορούν να υποβάλουν υποψηφιότητα, brands, επιχειρήσεις, διαφημιστικές εταιρείες, creative & media agencies, PR companies, καθώς και Μ.Κ.Ο., που έχουν να παρουσιάσουν καινοτόμα και επιτυχημένα έργα στο Social Media Marketing και εδρεύουν στην Ελλάδα.
Τα έργα που θα υποβληθούν, θα πρέπει να έχουν λανσαριστεί στο διάστημα μεταξύ 16/07/2023 με 15/07/2024. Κατ’ επέκταση, τα αποτελέσματα που θα παρουσιαστούν θα πρέπει να αφορούν στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Στις Ενότητες 1, 3 και 5, κάθε brand μπορεί να διεκδικήσει τη διάκριση μόνο σε μία από τις Κατηγορίες. Αντιθέτως, με πολλαπλές υποψηφιότητες μπορούν να συμμετάσχουν τα agencies που «κατεβάζουν» εκ μέρους πελατών τους.
Μια υποψηφιότητα μπορεί να κατατεθεί σε περισσότερες από μια Κατηγορίες Βράβευσης, εφόσον περιλαμβάνει την περιγραφή και το υποστηρικτικό υλικό που αρμόζει στην εκάστοτε Κατηγορία. Κάθε υποψηφιότητα θα πρέπει να απαντά με συγκεκριμένη δομή και σαφήνεια ανάλογα με το περιεχόμενο και τα ζητούμενα της κατηγορίας στην οποία υποβάλλεται.
Μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής υποψηφιοτήτων, δεν επιτρέπεται οποιαδήποτε αλλαγή.
Οι συμμετέχοντες στα βραβεία φέρουν την πλήρη και αποκλειστική ευθύνη για τις υποψηφιότητες που υποβάλλουν, καθώς και για την αλήθεια, πληρότητα και ακρίβεια των στοιχείων που περιλαμβάνονται σε αυτές.
Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων από την Κριτική Επιτροπή, πραγματοποιείται με βάση τα στοιχεία που οι συμμετέχοντες έχουν υποβάλει στην online υποψηφιότητα. Η Boussias Events, ως Διοργανώτρια Εταιρεία, και η Κριτική Επιτροπή δεν φέρουν καμία ευθύνη σε περίπτωση ψευδούς ή ανακριβούς δήλωσης, ή αποσιώπησης ουσιωδών στοιχείων σε μια υποψηφιότητα.
Η Διοργανώτρια Εταιρεία, κατόπιν εισήγησης του Προέδρου ή/και της Επιτροπής Αξιολόγησης, διατηρεί το δικαίωμα, μετά την υποβολή των υποψηφιοτήτων, να συγχωνεύσει ή να ακυρώσει κατηγορίες, καθώς και να μεταφέρει υποψηφιότητες σε διαφορετική κατηγορία.
Η Διοργανώτρια Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει στοιχεία του κειμένου της υποψηφιότητας, τα οποία δεν έχουν δηλωθεί ως εμπιστευτικά, σήματα και διακριτικά γνωρίσματα συμμετεχόντων στο πλαίσιο προβολής των βραβείων και των έργων που διακρίθηκαν σε αυτά.
Μετά την αξιολόγηση της Κριτικής Επιτροπής, η Διοργανώτρια Εταιρεία θα ενημερώσει τους συμμετέχοντες για τα αποτελέσματα.
Ο τρόπος ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων θα είναι προσαρμοσμένος στις υγειονομικές συνθήκες που θα επικρατούν στην χώρα τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.
Οι συμμετέχοντες και οι υποψηφιότητες που υποβάλλονται, δεν ανακοινώνονται δημοσίως. Με εξαίρεση τη Διοργανώτρια Εταιρεία, οι συμμετέχοντες και οι υποβληθείσες υποψηφιότητες γνωστοποιούνται μόνο στα μέλη της Κριτικής Επιτροπής για τους σκοπούς της αξιολόγησης. Μετά την ολοκλήρωση της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων, ανακοινώνονται μόνο τα βραβευμένα έργα.
Η Διοργανώτρια Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει μονομερώς τους όρους των βραβείων ή να αναβάλει ή ματαιώσει τη διοργάνωση, σε οποιαδήποτε φάση της, εάν συντρέχει σοβαρός λόγος (συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά, και όχι περιοριστικά, γεγονότων ανωτέρας βίας – μεταξύ αυτών και η πανδημία, καθώς και τυχόν μέτρα που λαμβάνονται για την αντιμετώπιση και τον περιορισμό της πανδημίας). Σε κάθε περίπτωση, η Διοργανώτρια Εταιρεία θα ενημερώσει σχετικά τους συμμετέχοντες μέσω email.
Οι συμμετέχοντες στα βραβεία ουδεμία αξίωση δύνανται να προβάλλουν έναντι της Διοργανώτριας Εταιρείας απορρέουσα από τις ως άνω ενέργειες, καθώς και εν γένει από τη συμμετοχή τους στα βραβεία.
Οι συμμετέχοντες, υποβάλλοντας την υποψηφιότητά τους, αποδέχονται πλήρως και ανεπιφύλακτα τους παραπάνω όρους συμμετοχής, καθώς και τις αποφάσεις της Κριτικής Επιτροπής, οι οποίες δεν αμφισβητούνται. Οι συμμετέχοντες παραιτούνται κάθε σχετικής αξίωσης τους.
Υποβολή Υποψηφιοτήτων
- Να επισκεφτείτε το website των βραβείων, να συμπληρώσετε και να υποβάλετε την online αίτηση υποψηφιότητας.
- Nα πραγματοποιηθεί η πληρωμή με ένα από τους παρακάτω μεθόδους πληρωμής.
- Πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (Stripe).
- Με τραπεζική κατάθεση του συνολικού κόστους όλων των υποψηφιοτήτων στους τραπεζικούς λογαριασμούς που αναγράφονται στην ιστοσελίδα των βραβείων (Απαιτείται αποστολή αποδεικτικού κατάθεσης https://socialmediaawards.boussiasevents.gr/bank-transfer-receipt).
Το ποσό που καταβάλει η εταιρεία για την εγκυρότητα της υποψηφιότητας είναι μη επιστρέψιμο.
Σε περίπτωση έκτακτου κωλύματος επικοινωνήστε με τη Διοργανώτρια Εταιρεία στο email: [email protected]
Ζητούμενα Υποψηφιότητας
Για να υποβάλετε τις υποψηφιότητές σας στην online αίτηση, θα σας ζητηθεί να παρέχετε τα παρακάτω ζητούμενα:
1. Τίτλος υποψηφιότητας / ενέργειας
Συμπληρώστε τον τίτλο υποψηφιότητας / ενέργειας με πεζοκεφαλαία γράμματα, όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί στο βραβείο.
2. Συμμετέχουσα εταιρεία #1
Συμπληρώστε την επωνυμία της συμμετέχουσας εταιρείας, όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί (π.χ. «Boussias Events»).
3.Δραστηριότητα συμμετέχουσας εταιρείας #1
Επιλέξτε εάν η συμμετέχουσα εταιρεία #1 είναι Agency (Ναι/Όχι). Το Agency που θα δηλωθεί, σε περίπτωση διάκρισης, θα πριμοδοτηθεί με τους αντίστοιχους πόντους στην καταμέτρηση για την ανάδειξη του Social Media Agency of the Year.
4. Συμμετέχουσα εταιρεία #2 (προαιρετικά)
Συμπληρώστε την επωνυμία της συμμετέχουσας εταιρείας, όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί (π.χ. «Boussias Events»).
5.Δραστηριότητα συμμετέχουσας εταιρείας #2 (προαιρετικά)
Επιλέξτε εάν η συμμετέχουσα εταιρεία #2 είναι Agency (Ναι/Όχι). Το Agency που θα δηλωθεί, σε περίπτωση διάκρισης, θα πριμοδοτηθεί με τους αντίστοιχους πόντους στην καταμέτρηση για την ανάδειξη του Social Media Agency of the Year.
6. Επωνυμία Brand (προαιρετικά)
Συμπληρώστε την επωνυμία του Brand. Κάθε επωνυμία που θα δηλωθεί, σε περίπτωση διάκρισης, θα πριμοδοτηθεί με τους αντίστοιχους πόντους στην καταμέτρηση για την ανάδειξη του Social Media Brand of the Year.
7. Άλλοι δημιουργοί / συντελεστές (προαιρετικά)
Παρακαλούμε αναφέρετε άλλους συντελεστές των έργων που περιλαμβάνονται στην υποψηφιότητά σας.
8. Περιγραφή & στοιχεία της υποψηφιότητας
• Παρακαλούμε, τόσο στο κείμενο όσο και στο δημιουργικό υλικό, να μην γίνεται αναφορά στη συμμετέχουσα εταιρεία επικοινωνίας. Αντί της επωνυμίας, χρησιμοποιήστε τη λέξη “AGENCY”. Για παράδειγμα:
Μέσα σε μόλις 20 μέρες η ομάδα του AGENCY σε συνεννόηση με το [εδώ μπαίνει κανονικά το όνομα του πελάτη] σχεδίασε, υλοποίησε και ενεργοποίησε το online reservation. Η Ελλάδα ήταν η πρώτη αγορά στην Ευρώπη για το [εδώ μπαίνει κανονικά το όνομα του πελάτη] που εφάρμοσε τη συγκεκριμένη εναλλακτική, την ώρα που οι άλλες αγορές κινήθηκαν στη λύση του online dealership.
• Χρησιμοποιήστε απλή γλώσσα και αναφερθείτε οπωσδήποτε στα παρακάτω:
8.1 The Challenge / Client Brief (έως 300 λέξεις)
Ποιο ήταν το ζητούμενο από τον πελάτη και η πρόκληση που κληθήκατε να αντιμετωπίσετε; Ποια insights αξιοποιήθηκαν και ποιοι ήταν οι στόχοι που ετέθησαν;
8.2 Strategy & Creative (έως 300 λέξεις)
Ποια ήταν η στρατηγική κατεύθυνση που επιλέξατε; Περιγράψτε τη δημιουργική ιδέα που προκρίνατε για την υλοποίηση της ενέργειας;
8.3 Results (έως 400 λέξεις)
Ποια ήταν τα σημαντικότερα αποτελέσματα που επιτύχατε σε αντιστοιχία με τους στόχους που είχατε ορίσει; – παρακαλείστε όπως τεκμηριώνετε τα ποσοτικά αποτελέσματα που παραθέτετε. Για ποιους λογούς θεωρείτε ότι αξίζει να βραβευτεί́ η υποψηφιότητά σας στη συγκεκριμένη κατηγορία;
9. Στην παραπάνω περιγραφή υπάρχουν εμπιστευτικά στοιχεία;
Παρακαλούμε να μας επισημάνετε αν στην περιγραφή της υποψηφιότητάς σας υπάρχουν εμπιστευτικά στοιχεία, τα οποία δεν θέλετε να δημοσιοποιηθούν. Διευκρινίζεται ότι εφόσον υπάρχουν εμπιστευτικά στοιχεία, η Διοργανώτρια Εταιρεία δεν θα προβεί στη δημοσιοποίησή τους, ωστόσο θα τα γνωστοποιήσει σε όσους έχουν σχέση µε τη διοργάνωση και την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων (συμπεριλαμβανομένης ενδεικτικά, και όχι περιοριστικά της Κριτικής Επιτροπής, η οποία θα αξιολογεί αλλά δεν θα δημοσιοποιεί τυχόν εμπιστευτικά στοιχεία). Η Διοργανώτρια Εταιρεία ουδεμία ευθύνη φέρει για στοιχεία της υποψηφιότητας τα οποία δημοσιοποιήθηκαν και τα οποία δεν είχαν χαρακτηρισθεί ως εμπιστευτικά κατά την υποβολή της υποψηφιότητας από τη συμμετέχουσα εταιρεία/ομάδα, η οποία είναι και αποκλειστικά υπεύθυνη.
10. Media – ready synopsis (έως 100 λέξεις)
Παρακαλούμε να καταρτίσετε μια σύνοψη της υποψηφιότητάς σας, η οποία θα δημοσιευθεί, σε περίπτωση βράβευσής σας, ενδεικτικά:
- στην ιστοσελίδα των βραβείων
- στα έντυπα και στα ηλεκτρονικά μέσα της Boussias Media
- Στα Social Media της Boussias Media
- Στα δελτία τύπου σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης τρίτων κλπ.
- Ενδέχεται να υποστηρίζει την εκφώνηση του βραβείου στην τελετή απονομής
Γράψτε περιγραφή της υποψηφιότητάς σας με μεστό χαρακτήρα. Συμπεριλάβετε τους κύριους λόγους τεκμηρίωσης, τα οφέλη και συμπεράσματα της υποψηφιότητάς σας και αποφύγετε κείμενα εμπορικού – διαφημιστικού χαρακτήρα. Η Διοργανώτρια Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύσει κείμενα, εφόσον αυτά δεν αποσταλούν μαζί με την υποψηφιότητα ή δεν πληρούν τα παραπάνω κριτήρια.
11. Media – ready image (έως 1 αρχείο jpg, έως 5 ΜΒ, landscape, min 75 dpi, 1920X1080)
Προσθέστε media-ready image σχετικό με την υποψηφιότητά σας. Σε περίπτωση που βραβευτεί η υποψηφιότητά σας, το image που θα ανεβάσετε εδώ θα εμφανιστεί – χωρίς επιπλέον ενημέρωση ή έγκριση – στην τελετή απονομής των βραβείων κατά την ανακοίνωση του βραβείου σας. Διαλέξτε λοιπόν τo κατάλληλo!
12. Gallery (προαιρετικά – αρχεία png, jpg ή gif, έως 5 ΜΒ το αρχείο)
Προσθέστε οπτικό υλικό εάν πιστεύετε ότι θα διευκολύνει το έργο της Κριτικής Επιτροπής και θα συμβάλει στην καλύτερη κατανόηση και αξιολόγηση της υποψηφιότητας.
13. Links (προαιρετικά)
Προσθέστε ένα ή περισσότερα ενεργά links της υποψηφιότητάς σας
14. Γραφήματα (προαιρετικά – αρχείο .pdf, έως 4 αρχεία, μέχρι 20MB το αρχείο)
Συμπεριλάβετε γραφήματα (σε pdf) εάν πιστεύετε ότι θα διευκολύνουν το έργο της Κριτικής Επιτροπής και θα συμβάλουν στην καλύτερη κατανόηση και αξιολόγηση της υποψηφιότητας. Παρακαλούμε, όμως, να μην γίνεται αναφορά στην συμμετέχουσα εταιρεία επικοινωνίας
15. Case Study Video Link (προαιρετικά – YouΤube, Vimeo, Wistia, Loom ή Facebook Video)
Προσθέστε το link με το video της υποψηφιότητάς σας. Παρακαλούμε, όμως, να μην γίνεται αναφορά στην συμμετέχουσα εταιρεία επικοινωνίας
Αξιολόγηση Υποψηφιοτήτων
Κριτική Επιτροπή
Όλες οι υποψηφιότητες θα αξιολογηθούν από την Κριτική Επιτροπή.
Η Διοργανώτρια Εταιρεία προβαίνει σε διαχωρισμό των κριτών σε ομάδες, διασφαλίζοντας ότι δεν υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων και ότι οι κριτές έχουν ένα λογικό όγκο υποψηφιοτήτων ο καθένας ώστε να προβούν σε ενδελεχή μελέτη και αξιολόγησή τους. Κανένας κριτής δεν γνωρίζει ποιοι άλλοι κριτές ανήκουν στην ίδια ομάδα αξιολόγησης, για λόγους διατήρησης της ανωνυμίας και για τη διασφάλιση της αμεροληψίας των αποτελέσματος.
Η ψηφοφορία είναι μυστική και αυστηρά προσωπική, ώστε να διασφαλίζεται η αντικειμενικότητα των αποτελεσμάτων και να μην επηρεάζεται το μέλος της Κριτικής Επιτροπής από τις βαθμολογίες ή απόψεις άλλων.
Τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής ΔΕΝ βαθμολογούν:
- Υποψηφιότητες που έχουν υποβληθεί από την εταιρεία/φορέα όπου εργάζονται.
- Υποψηφιότητες που έχουν υποβληθεί από εταιρείες που συμμετέχουν στον ίδιο όμιλο εταιρειών με αυτές.
- Υποψηφιότητες που έχουν υποβληθεί από τρίτη εταιρεία (π.χ. πελάτη) και αφορούν έργο/συναλλαγή/υπόθεση στην οποία συμμετείχε η εταιρεία στην οποία τα μέλη της Κριτική Επιτροπής εργάζονται.
Τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής οφείλουν να αυτοεξαιρεθούν από τη βαθμολόγηση οποιασδήποτε άλλης συμμετοχής με την οποία έχουν κάποια σχέση, προβαίνοντας σε σχετική δήλωση στην online πλατφόρμα αξιολόγησης.
Επισημαίνεται επίσης ότι τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής επεξεργάζονται τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στις υποβληθείσες υποψηφιότητες αποκλειστικά και μόνον για τον σκοπό της αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων που τους έχουν ανατεθεί στο πλαίσιο της Διοργάνωσης και απαγορεύεται ρητώς οποιαδήποτε χρήση των στοιχείων αυτών από τους κριτές για ίδιον όφελος ή για οποιονδήποτε άλλο σκοπό που δεν σχετίζεται άμεσα με το έργο της αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων και την ανάδειξη των νικητών της Διοργάνωσης.
Κριτήρια Αξιολόγησης
Κάθε συμμετοχή θα αξιολογηθεί από πολλαπλά Μέλη της Κριτικής Επιτροπή, τα οποία θα βαθμολογήσουν (από το 0 έως το 100) με βάση τα ακόλουθα κριτήρια:
• Δημιουργικότητα & Στρατηγική (50%)
Θα αξιολογηθούν η δημιουργικότητα, η στρατηγική και η υλοποίηση της ενέργειας, σε σχέση με αντίστοιχα έργα της αγοράς.
• Αποτελεσματικότητα (50%)
Θα αξιολογηθεί η αποτελεσματικότητα της ενέργειας σε αντιστοιχία με τους στόχους που είχαν οριστεί αλλά και συγκρίνοντας τα αποτελέσματα σε σχέση με αντίστοιχα έργα της αγοράς.
Σύστημα Αξιολόγησης
• Η αξιολόγηση γίνεται βάση των ανωτέρω κριτηρίων αξιολόγησης, τα οποία έχουν γνωστοποιηθεί τόσο στους συμμετέχοντες, όσο και στην Κριτική Επιτροπή.
• Κάθε υποψηφιότητα αξιολογείται από το 0 έως το 100 (άριστα) με βάση τα ανωτέρω κριτήρια αξιολόγησης.
• Η τελική βαθμολογία κάθε υποψηφιότητας είναι ο μέσος όρος που εξάγεται από τις βαθμολογίες κάθε κριτή. Αυτή είναι και η τελική βαθμολογία, η οποία επικυρώνεται και από τον Πρόεδρο της Κριτικής Επιτροπής.
• Αφού ολοκληρωθεί το χρονικό διάστημα της αξιολόγησης και κλείσει πλέον η πλατφόρμα, ο μόνος που αποκτά πρόσβαση σε όλες τις επιμέρους αξιολογήσεις, τα σχόλια των κριτών καθώς και τις βαθμολογίες για κάθε υποψηφιότητα είναι ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, ο οποίος επικυρώνει τα αποτελέσματα και τη διαδικασία.
• Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων θα πραγματοποιηθεί τον Σεπτέμβριο του 2024.
Κόστος Υποψηφιότητας
Early Bird -9% έως 28/6
Από 1 – 4 υποψηφιότητες: 350€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα
Από 5 – 9 υποψηφιότητες: 290€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα
Από 10 – 20 υποψηφιότητες: 265€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα
Από 21 – 40 υποψηφιότητες: 228€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα
Από 41 – 60 υποψηφιότητες: 200€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα
Από 61 υποψηφιότητες και άνω: 173€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα
Οι δηλώσεις συμμετοχής που υλοποιούνται με τιμές Early Bird, θα πρέπει να εξοφληθούν έως τη λήξη της προσφοράς. Σε αντίθετη περίπτωση, το συνολικό κόστος της δήλωσης συμμετοχής (που αφορά όλες τις υποψηφιότητες) διαμορφώνεται χωρίς πρότερη ειδοποίηση στην τιμή του ισχύοντα τιμοκατάλογου.
Full Price Rate
Από 1 έως 4 υποψηφιότητες: 385€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα
Από 5 έως 9 υποψηφιότητες: 318€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα
Από 10 έως 20 υποψηφιότητες: 291€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα
Από 21 έως 40 υποψηφιότητες: 250€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα
Από 41 έως 60 υποψηφιότητες: 220€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα
Από 61 υποψηφιότητες και άνω: 190€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα
Κάθε συμμετέχουσα εταιρεία στα βραβεία δικαιούται 1 δωρεάν πρόσκληση για την Τελετή Απονομής των Βραβείων.
Σημ: Η 1 δωρεάν πρόσκληση ισχύει ανά εταιρεία / ιδιώτη που έχει δηλώσει υποψηφιότητα στο διαγωνισμό, ανεξαρτήτως του αριθμού των υποψηφιοτήτων.