Submit your Entries Until 20/06/2025 & Save 9%

Κατηγορίες & βραβεία

Αναλυτικά οι κατηγορίες υποψηφιοτήτων στα βραβεία

1. Best Use of Meta Family of Apps | Communication [Grand Winner]

Βραβεύεται η καλύτερη συνολική χρήση των Facebook, Instagram, Messenger, Threads και WhatsApp, από/για εταιρεία, ανά επιχειρηματικό κλάδο – η συμμετοχή σας σε αυτήν την κατηγορία δεν προϋποθέτει την παρουσία σας σε όλες τις πλατφόρμες της Meta.

1.1 Best in Beauty, Health & Pharma
1.2 Best in Retail & eCommerce
1.3 Best in Fintech & Insurance
1.4 Best in Food & Beverage
1.5 Best in Online Betting & Gaming
1.6 Best in Telcos & Technology
1.7 Best in Travel, Tourism & Mobility
1.8 Best in TV & Entertainment
1.9 Best in B2B
1.10 Best in Οther

2. Best Use of Meta Family of Apps | Innovation [Grand Winner]

Βραβεύεται η πιο αποτελεσματική και καινοτόμα δράση στις πλατφόρμες της Meta, από/για εταιρεία:

2.1 Best Use of AI-based Meta Campaigns (Advantage+ Suite)
Βραβεύεται η βέλτιστη αξιοποίηση της αυτοματοποιημένης σουίτας Advantage+ της Meta, η οποία αξιοποιεί τη δύναμη του AI και περιλαμβάνει διαφημιστικές επιλογές όπως: Advantage+ Catalog Ads, Advantage+ Creative Enhancements, Advantage+ Shopping Campaigns και Advantage+ App Campaigns.

2.2 Best Use of Reels
Βραβεύεται η πιο αποτελεσματική και καινοτόμα χρήση των Reels για την επίτευξη των στόχων της εταιρείας. Προϋποθέτει αξιοποίηση των σχετικών best practices για τα Reels και μπορεί να αφορά οποιοδήποτε στόχο σε επίπεδο καμπάνιας.

2.3 Best Use of Video for Branding
Βραβεύεται η πιο αποτελεσματική και καινοτόμα χρήση Video για την επίτευξη βέλτιστων αποτελεσμάτων σε καμπάνιες Branding. Δηλαδή, καμπάνιες που έχουν ως στρατηγικό στόχο τα brand awareness, market penetration, rebranding και άλλους upper funnel goals.

2.4 Best Use of Lead Ads
Βραβεύεται η πιο αποτελεσματική και καινοτόμα χρήση των Lead Ads για τη συγκέντρωση ποιοτικών leads. Προϋποθέτει αξιοποίηση των σχετικών best practices για τα Lead Ads.

2.5 Best Use of Stories
Βραβεύεται η πιο αποτελεσματική και καινοτόμα χρήση των Stories για την επίτευξη των στόχων της εταιρείας. Αφορά organic & paid καμπάνιες, οι οποίες αξιοποιούν τα stories και τα features τους ως βασικό placement επικοινωνίας.

2.6 Best Use of Messenger and/or WhatsApp
Βραβεύεται η πιο αποτελεσματική και καινοτόμα αξιοποίηση του Messenger ή/και του WhatsApp. Αφορά την αξιοποίησή τους ως εργαλείων επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πελατών για την επίτευξη των στρατηγικών στόχων ενός brand ή agency.

2.7 Best Use of Facebook’s Family of Apps with a limited budget
Βραβεύεται η εταιρεία, η οποία, με ετήσιο budget κάτω των 20.000 ευρώ, κατάφερε να επιτύχει σημαντικά αποτελέσματα. Σημαντικό κριτήριο είναι το να υπάρχει συνέπεια μεταξύ brief, στρατηγικής και των επιλεγμένων KPIs που αναδεικνύουν τα αποτελέσματα της καμπάνιας.

2.8 Best Use of Branded Content for Creators
Βραβεύεται η πιο αποτελεσματική και καινοτόμα συνεργασία με δημιουργούς περιεχομένου για την επίτευξη των στόχων της εταιρείας. Για παράδειγμα, σε τι βαθμό αξιοποιήσατε τις δυνατότητες που προσφέρει ο Brand Collabs Manager της Meta;

2.9 Best Use of Meta’s Cross-Border Business Solutions
Βραβεύεται η καμπάνια, η οποία αξιοποίησε αποτελεσματικά τις πλατφόρμες της Meta για να συμβάλει στην εξωστρέφεια και την εξαγωγική δραστηριότητα του διαφημιζόμενου. Σημαντικό κριτήριο είναι το να αξιοποιούνται τα αντίστοιχα cross border solutions & best practices, όπως Worldwide Targeting, International Lookalikes, Dynamic Language Optimization και Localized Catalogue.

2.10 Best Use of Collaborative Ads
Βραβεύεται η βέλτιστη αξιοποίηση των συγκεκριμένων Ads, μέσω των οποίων μπορούν τα brands να αυξήσουν τις πωλήσεις των προϊόντων τους που διατίθενται από κανάλια συνεργατών. Αφορά καμπάνιες που υλοποιούνται σε συνεργασία μεταξύ Brands & Retailers, και όπου αξιοποιείται η χρήση κοινού Product Feed για αγορές από το website των Retailers.

2.11 Best Mobile App Campaign
Βραβεύεται η καμπάνια η οποία πέτυχε μετρήσιμους στόχους, αξιοποιώντας με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο τις δυνατότητες που προσφέρουν τα εργαλεία προώθησης mobile εφαρμογών. Αφορά καμπάνιες που αξιοποιούν τα αντίστοιχα Mobile App objectives όπως mobile app sales & mobile app promotion και που εξυπηρετούν στρατηγικές σχετικές με mobile apps.

3. Best Use of YouTube | Communication [Grand Winner]

Βραβεύεται η καλύτερη συνολική χρήση του YouTube, από/για εταιρεία, ανά επιχειρηματικό κλάδο.

3.1 Best in Beauty, Health & Pharma
3.2 Best in Fintech & Insurance
3.3 Best in Food & Beverage
3.4 Best in Retail & eCommerce
3.5 Best in Telcos & Technology
3.6 Best in Travel, Tourism & Mobility
3.7 Best in B2B
3.8 Best in Οther

4. Best Use of YouTube | Innovation [Grand Winner]

Βραβεύεται η πιο αποτελεσματική και καινοτόμα χρήση του YouTube στις παρακάτω κατηγορίες:

4.1 Best Media Planning on YouTube
Βραβεύεται η ενέργεια που σχεδίασε το πιο αποδοτικό και καινοτόμο μιντιακό πλάνο στο YouTube προκειμένου να επιτύχει τους στόχους της εταιρείας.

4.2 Best Use of YouTube Shorts
Βραβεύεται η πιο αποτελεσματική και καινοτόμα χρήση των YouTube Shorts για την επίτευξη των στόχων της εταιρείας.

4.3 Best Use of Video Reach Campaign
Βραβεύεται η πιο αποτελεσματική και καινοτόμα χρήση του συγκεκριμένου τύπου καμπάνιας η οποία είχε ως βασικό στόχο την καλύτερη κάλυψη (Reach) του target audience.

4.4 Best Use of Video Views Campaign
Βραβεύεται η πιο αποτελεσματική και καινοτόμα χρήση του συγκεκριμένου τύπου καμπάνιας η οποία είχε ως βασικό στόχο τη μεγιστοποίηση των video προβολών (completed video views).

4.5 Best Use of Reservation Buying on YouTube
Βραβεύεται η πιο αποτελεσματική και καινοτόμα χρήση του συγκεκριμένου τύπου media buying η οποία είχε ως στόχο την αγορά premium χώρου μέσα στο YouTube (πχ. Masthead, YouTube Select κ.ο.κ.) για την προβολή της επιχείρησης.

4.6 Best Use of Storytelling & Long form Branded Content
Βραβεύεται η πιο αποτελεσματική και καινοτόμα χρήση του YouTube για τη δημιουργία branded ιστοριών και long-form περιεχομένου που συνέβαλαν στην επίτευξη των στόχων της εταιρείας.

4.7 Best Use of Demand Generation Campaigns
Βραβεύεται η πιο αποτελεσματική και καινοτόμα χρήση του συγκεκριμένου τύπου καμπάνιας, η οποία οδήγησε στην αποτελεσματική προσέγγιση δυνητικών πελατών.

4.8 Best Personalization & Audience Targeting in YouTube
Βραβεύεται η πιο αποτελεσματική και καινοτόμα χρήση του YouTube για την αποτελεσματική στόχευση και την παροχή προσωποποιημένου περιεχομένου προς τους χρήστες του καναλιού.

4.9 Most Innovative Use of YouTube Creators
Βραβεύεται η πιο αποτελεσματική και καινοτόμα συνεργασία με δημιουργούς περιεχομένου για την επίτευξη των στόχων της εταιρείας.

4.10 Most Innovative Use of YouTube Trends & Insights
Βραβεύεται η βέλτιστη αξιοποίηση των διαθέσιμων data γύρω από θέματα και trends που είναι δημοφιλή στο YouTube (π.χ. Gaming και Μουσική) για τη δημιουργία αποτελεσματικών ενεργειών στο Μέσο.

5. Best Use of TikTok | Communication [Grand Winner]

Βραβεύεται η πιο αποτελεσματική και καινοτόμα χρήση του TikTok, από/για εταιρεία, ανά επιχειρηματικό κλάδο.

5.1 Best in Beauty, Health & Pharma
5.2 Best in Fashion & Luxury
5.3 Best in Food & Beverage
5.4 Best in Home, Furniture & DIY
5.5 Best in News & Entertainment
5.6 Best in Sports & Fitness
5.7 Best in Telcos & Technology
5.8 Best in Travel, Tourism & Mobility
5.9 Best in B2B
5.10 Best in Other

6. Best Use of TikTok | Innovation [Grand Winner]

Βραβεύεται η πιο αποτελεσματική και καινοτόμα χρήση του TikTok στις παρακάτω κατηγορίες:

6.1 Best Use of TikTok Live
Βραβεύεται η πιο στρατηγική και ελκυστική χρήση του TikTok Live, είτε αφορά σε λανσάρισμα προϊόντος, Q&A, είτε στην ενίσχυση της διάδρασης με την κοινότητα.

6.2 Best Use of Content Creators for a TikTok Campaign
Βραβεύεται η πιο αποτελεσματική και καινοτόμα συνεργασία με δημιουργούς περιεχομένου για την επίτευξη των στόχων της εταιρείας.

6.3 Best Use of User Generated Content
Βραβεύεται η καμπάνια που ενδυνάμωσε ή ενέπνευσε τους χρήστες να συνδημιουργήσουν και να παράξουν περιεχόμενο σε μεγάλη κλίμακα.

6.4 Best Use of TikTok Trends
Βραβεύεται η πιο αποτελεσματική και καινοτόμα αξιοποίηση των κυρίαρχων trends για την επίτευξη των στόχων της εταιρείας.

6.5 Best Use of TikTok Effects
Βραβεύεται η πιο αποτελεσματική και καινοτόμα αξιοποίηση των διαθέσιμων Effects για τη δημιουργία δημοφιλών videos.

6.6 Best Use of TikTok for Sales
Βραβεύεται η στρατηγική που αξιοποίησε το TikTok για να οδηγήσει σε αυξημένες πωλήσεις (είτε στο e-shop ή/και στο φυσικό κατάστημα).

6.7 Best Use of TikTok for Good
Βραβεύεται η στρατηγική που αξιοποίησε το TikTok για να αφήσει ένα θετικό αποτύπωμα εκεί έξω.

7. Best Use of LinkedIn [Grand Winner]

Βραβεύεται η πιο αποτελεσματική και καινοτόμα χρήση του LinkedIn στις παρακάτω κατηγορίες:

7.1 Best overall Company Presence on LinkedIn
Βραβεύονται τα brands / agencies, τα οποία ξεχώρισαν για τη συνολική παρουσία τους στο LinkedIn.

7.2 Best Thought Leadership Content
Βραβεύονται τα brands / agencies τα οποία, χάρη στο αξιόλογο και ποιοτικό περιεχόμενο που μοιράζονται, ενισχύουν το awareness και τη φήμη τους ως thought leaders.

7.3 Best Use of Video on LinkedIn
Βραβεύονται τα brands / agencies που αξιοποίησαν δημιουργικά το video περιεχόμενο για να κερδίσουν την προσοχή, να μεταδώσουν αποτελεσματικά το μήνυμά τους και να ενισχύσουν την αλληλεπίδραση στο LinkedIn.

7.4 Best Paid Campaign on LinkedIn
Βραβεύονται τα brands / agencies που αξιοποίησαν διαφημιστικά formats του LinkedIn με στρατηγική στόχευση και ξεκάθαρα μετρήσιμα αποτελέσματα.

7.5 Best Use of LinkedIn for Lead Generation
Βραβεύονται τα brands / agencies που αξιοποίησαν το LinkedIn για την απόκτηση νέων leads, παρουσιάζοντας σημαντικό ROI.

7.6 Best LinkedIn Strategy for Employer Branding
Βραβεύονται τα brands / agencies που χρησιμοποίησαν δημιουργικά το LinkedIn για να χτίσουν ισχυρό employer brand, αξιοποιώντας τόσο εταιρικό περιεχόμενο όσο και τη «φωνή» των εργαζομένων τους.

8. Best Use of Other Social Media Platforms

Βραβεύεται η πιο αποτελεσματική και καινοτόμα χρήση της κάθε μίας από τις παρακάτω Social Media πλατφόρμες:

8.1 Best Use of X
8.2 Best Use of Pinterest
8.3 Best Use of Snapchat
8.4 Best Use of Viber
8.5 Best Use of Reddit
8.6 Best Use of Twitch
8.7 Best Use of Other

9. Best Strategy in Social Media

Βραβεύεται η συνολική Social Media στρατηγική μίας εταιρείας ή ενός brand, στις παρακάτω κατηγορίες:

9.1 Best Social Media Strategy for Brand Awareness
Βραβεύεται η στρατηγική που αξιοποίησε τα Social Media για να επιτύχει τη μεγαλύτερη δυνατή αναγνωρισιμότητα της μάρκας / εταιρείας.

9.2. Best Social Media Strategy for Audience Engagement
Βραβεύεται η στρατηγική που αξιοποίησε τα Social Media για να επιτύχει τη μεγαλύτερη δυνατή διάδραση με τα κοινά-στόχος.

9.3 Best Social Media Strategy for Product / Service Launch
Βραβεύεται η στρατηγική που αξιοποίησε τα Social Media για να λανσάρει αποτελεσματικά ένα καινούργιο προϊόν ή υπηρεσία.

9.4 Best Social Media Strategy for Conversions
Βραβεύεται η στρατηγική που αξιοποίησε τα Social Media για να επιτύχει αυξημένες πωλήσεις, εστιάζοντας στην ενσωμάτωση προϊόντων ή υπηρεσιών μέσα στις πλατφόρμες με τρόπο αυθεντικό και ελκυστικό για το κοινό.

9.5 Best Use of AI in Social Media
Βραβεύονται οι εταιρείες που ενέταξαν αποτελεσματικά και με καινοτόμο τρόπο τις δυνατότητες που παρέχει η Τεχνητή Νοημοσύνη στην στρατηγική τους (π.χ. content creation, targeting, automation, εξυπηρέτηση, κτλ).

9.6 Best Cross-Platform Social Media Strategy
Βραβεύεται η στρατηγική που πέτυχε αποτελέσματα σε πολλαπλές social πλατφόρμες, αξιοποιώντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κάθε μίας.

9.7 Best Social Media Strategy for CSR
Βραβεύεται η στρατηγική που αξιοποίησε τα Social Media για να αναδείξει μια ενέργεια εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και να τη βοηθήσει να επιδείξει καινοτόμο έργο με ισχυρό κοινωνικό αντίκτυπο.

9.8 Best Real-Time Response / Occasion-based Marketing
Βραβεύεται η καλύτερη οργανική ή/και paid αξιοποίηση των Social Media για ενέργειες Marketing που σχετίζονται με την επικαιρότητα, τρέχοντα γεγονότα ή συγκεκριμένα occasions.

9.9 Best in Other
Στην κατηγορία αυτή υποβάλλονται υποψηφιότητες οι οποίες δεν μπορούν να ενταχθούν σε καμία από τις ήδη υπάρχουσες κατηγορίες της συγκεκριμένης ενότητας. Οι υποψηφιότητες που θα υποβληθούν σε αυτή την κατηγορία θα ελεγχθούν από την Επιτροπή Αξιολόγησης και ο/η Πρόεδρος θα αποφασίσει αν θα ταξινομηθούν σε υπάρχουσες (εννοιολογικά κοντινές κατηγορίες) της ενότητας ή θα δημιουργηθούν νέες κατηγορίες όπου και θα ενταχθούν

Οι Μεγάλες Διακρίσεις

Social Media Agency of the Year
Το βραβείο θα απονεμηθεί στο Agency, το οποίο θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους όπως αυτοί θα προκύψουν από το σύνολο των βραβείων που θα κερδίσει, στο σύνολο των κατηγοριών, σε όλες τις ενότητες. Πιο συγκεκριμένα, κάθε βραβείο λαμβάνει τους εξής πόντους: το Gold βραβείο 7 πόντους, το Silver βραβείο 3 πόντους και το Bronze βραβείο 1 πόντο.

Social Media Brand of the Year
Το βραβείο θα απονεμηθεί στο Brand, το οποίο θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους όπως αυτοί θα προκύψουν από το σύνολο των βραβείων που θα κερδίσει, στο σύνολο των κατηγοριών, σε όλες τις ενότητες. Πιο συγκεκριμένα, κάθε βραβείο λαμβάνει τους εξής πόντους: το Gold βραβείο 7 πόντους, το Silver βραβείο 3 πόντους και το Bronze βραβείο 1 πόντο.

Meta Grand Winner
Το βραβείο θα απονεμηθεί στο Brand ή το Agency, το οποίο θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους όπως αυτοί θα προκύψουν από το σύνολο των βραβείων που θα κερδίσει, στο σύνολο των κατηγοριών, στις ενότητες 1 και 2.

YouTube Grand Winner
Το βραβείο θα απονεμηθεί στο Brand ή το Agency, το οποίο θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους όπως αυτοί θα προκύψουν από το σύνολο των βραβείων που θα κερδίσει, στο σύνολο των κατηγοριών, στις ενότητες 3 και 4.

TikTok Grand Winner
Το βραβείο θα απονεμηθεί στο Brand ή το Agency, το οποίο θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους όπως αυτοί θα προκύψουν από το σύνολο των βραβείων που θα κερδίσει, στο σύνολο των κατηγοριών, στις ενότητες 5 και 6.

LinkedIn Grand Winner
Το βραβείο θα απονεμηθεί στο Brand ή το Agency, το οποίο θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους όπως αυτοί θα προκύψουν από το σύνολο των βραβείων που θα κερδίσει, στο σύνολο των κατηγοριών, στην ενότητα 7.